Oferta: stanowisko ds. nadzoru i rozliczania inwestycji

Data publikacji: 2017-04-18
Nr ref.: ZDM/DP/11/2017
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: stanowisko ds. nadzoru i rozliczania inwestycji

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-06-07

Zakres podstawowych czynności

  1. Przygotowanie umów i koordynacja działań związanych z realizacją inwestycji zewnętrznych (art.16 ustawy o drogach publicznych)
  2. Rozliczanie inwestycji w zakresie zawartych umów pod kątem planu finansowego ZDM, budżetu miasta, WPF
  3. Przygotowanie sprawozdań z prowadzonych inwestycji

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe - preferowane budownictwo
  2. Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  3. Prawo jazdy kat.B

Wymagania dodatkowe

  1. Wiedza w zakresie Prawa budowlanego, KPA, PZP, ustawy o finansach publicznych
  2. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
  3. Doświadczenie w pracy związanej z udziałem w procesie inwestycyjnym

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

Warunki pracy:
Praca biurowa przy komputerze. Kontakty z inwestorem zastępczym i zewnętrznym, z klientami i urzędami.

Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

Wynik2017 11.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik rekrutacji nr ZDM/DP/11/2017 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2017-06-07 13:17