Oferta: stanowisko ds. nadzoru i rozliczania inwestycji
Data publikacji: 2017-04-18
Nr ref.: ZDM/DP/11/2017
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: stanowisko ds. nadzoru i rozliczania inwestycji
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-06-07
Zakres podstawowych czynności
- Przygotowanie umów i koordynacja działań związanych z realizacją inwestycji zewnętrznych (art.16 ustawy o drogach publicznych)
- Rozliczanie inwestycji w zakresie zawartych umów pod kątem planu finansowego ZDM, budżetu miasta, WPF
- Przygotowanie sprawozdań z prowadzonych inwestycji
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe - preferowane budownictwo
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Prawo jazdy kat.B
Wymagania dodatkowe
- Wiedza w zakresie Prawa budowlanego, KPA, PZP, ustawy o finansach publicznych
- Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
- Doświadczenie w pracy związanej z udziałem w procesie inwestycyjnym
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Warunki pracy:
Praca biurowa przy komputerze. Kontakty z inwestorem zastępczym i zewnętrznym, z klientami i urzędami.
Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik rekrutacji nr ZDM/DP/11/2017 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2017-06-07 13:17