Oferta: stanowisko ds. planowania, opiniowania i uzgodnień (9)
Data publikacji: 2018-01-02
Nr ref.: ZDM.DP.2.2018
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: stanowisko ds. planowania, opiniowania i uzgodnień (9)
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-03-20
Zakres podstawowych czynności
- Opiniowanie i uzgadnianie obsługi komunikacyjnej inwestycji niedrogowych w ramach wydawanych przez WUiA UMP warunków zabudowy i celu publicznego
- Opiniowanie i uzgadnianie rozwiązań komunikacyjnych stanowiących obsługę komunikacyjną nowych i przebudowywanych inwestycji niedrogowych
- Opiniowanie dostępu do drogi publicznej : dojazdu do działek
- Wizje w terenie związane z przygotowaniem opinii i uzgodnień
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (inżynierskie/magisterskie - wskazane techniczne)
- 2 lata pracy w drogownictwie, urbanistyce lub biurach projektowych
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office
- efektywna praca w warunkach stresu i presji czasu
- umiejętność spokojnej, rzeczowej obsługi wnioskodawców
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej :1 rok
- umiejętność czytania planów sytuacyjno - wysokościowych i map stanu prawnego
- wiedza z zakresu projektowania, realizacji i uzgadniania zagadnień drogowych lub wcześniejsza praca w drogownictwie
- umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat B
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Warunki pracy:
Praca głównie przy komputerze oraz praca w terenie związana z przeprowadzaniem oględzin w zakresie opiniowanych inwestycji.
Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik rekrutacji 2/2018 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2018-03-20 13:56