Oferta: ds. archiwum zakładowego i informacji bibliograficznej - umowa o pracę na zastępstwo

Data publikacji: 2017-01-16
Nr ref.: ZG-ZKS.11001.2.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. archiwum zakładowego i informacji bibliograficznej - umowa o pracę na zastępstwo
Informacje dodatkowe: pełna oferta dostępna pod adresem: http://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-05-17

Zakres podstawowych czynności

  • Nadzór nad prawidłowością realizacji czynności kancelaryjnych w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwiania spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw przez pracowników ZGiKM GEOPOZ.
  • Opieka i nadzór archiwalny nad dokumentacją przechowywaną w komórkach organizacyjnych.
  • Aktualizacja ewidencji archiwum zakładowego oraz wyjaśnienie ewentualnych niezgodności.
  • Prowadzenie kwerend w dokumentacji archiwum zakładowego.
  • Prace porządkowe nad zasobem archiwum zakładowego oraz prowadzenie drobnych prac konserwatorskich.
  • Wsparcie merytoryczne w kwestiach związanych z czynnościami kancelaryjnymi pod kątem archiwizacji akt spraw.
  • Sporządzanie i składanie zamówień na książki i inne dokumenty zatwierdzone do nabycia.

Wymagania obowiązkowe

  • Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Wykształcenie wyższe - archiwistyka.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie - archiwistyka.
  • Kursy, szkolenia związane z funkcjonowaniem i obsługą archiwum, z zakresu bibliotekarstwa lub informacji naukowej.
  • Staż i doświadczenie - rok pracy w archiwum zakładowym jednostek administracji publicznej.
  • Umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line (www.geopoz.pl) i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną: http://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

1) W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, jeżeli nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki, prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
2) Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ. W przypadku aplikacji drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV, list motywacyjny, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii,
- kopie świadectw pracy / dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
3) Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, zobowiązany jest do przedstawienia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Warunki pracy:

- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
- Przewaga wysiłku umysłowego.
- Podczas pracy wykorzystuje się komputer LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych.
- Praca na wysokości do 3 metrów.

Informacje dodatkowe:

- Wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

Informacje uzupełniające:

Aplikacje przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sali Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione dokumenty wraz z podaniem numeru referencyjnego, a także zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.geopoz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Informacja_dot_naboru_2_2017.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Patrycja Lamprycht
Data i godzina publikacji: 2017-05-17 09:46