Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2017-10-20
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.14.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, pełen wymiar czasu pracy, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-11-14
Zakres podstawowych czynności
- obsługa sekretariatu Z-cy Dyrektora, w tym między innymi: wykonywanie czynności kancelaryjnych (przyjmowanie i dystrybucja korespondencji i prasy, wstępna dekretacja korespondencji, prowadzenie dokumentacji i akt, przygotowywanie projektów pism, monitorowanie skrzynki e-mailowej)
- zbieranie i opracowywanie informacji na potrzeby Z-cy Dyrektora
- koordynowanie sprawnego przepływu informacji
- prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa narad i zebrań
- przygotowywanie prezentacji i analiz
- koordynowanie spraw organizacyjnych, finansowych i sprawozdawczości na potrzeby Z-cy Dyrektora
- współpraca z Działem Komunikacji i Informacji w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych na potrzeby ZGiKM GEOPOZ.
Wymagania obowiązkowe
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (umowa o pracę, zlecenie, staż, praktyka)
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
i urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe
- ukończony kurs sekretarsko-asystencki
- doświadczenie zawodowe (praca/praktyka) w administracji publicznej - wiedza nt. systemu zarządzania zgodnego z normą ISO 9001
- umiejętność organizacji i koordynacji prac
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- dyskrecja
- rzetelność i staranność
Wymagane dokumenty
Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ W przypadku aplikacji drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii
- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
3. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie sie w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Inne informacje:
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych
- opiekę medyczną
- ruchomy czas pracy
- dobrą atmosferę w zespole
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
Warunki pracy
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne
- Praca z przewagą wysiłku umysłowego
- Kontakt z klientem
- Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku
- Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru stan. ds. obsługi sekretariatu14_2017(227 KB).pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2017-11-14 13:28