Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2017-10-20
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.14.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, pełen wymiar czasu pracy, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-11-14

Zakres podstawowych czynności

- obsługa sekretariatu Z-cy Dyrektora, w tym między innymi: wykonywanie czynności kancelaryjnych (przyjmowanie i dystrybucja korespondencji i prasy, wstępna dekretacja korespondencji, prowadzenie dokumentacji i akt, przygotowywanie projektów pism, monitorowanie skrzynki e-mailowej)

- zbieranie i opracowywanie informacji na potrzeby Z-cy Dyrektora

- koordynowanie  sprawnego przepływu informacji

- prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa narad i zebrań

- przygotowywanie prezentacji i analiz

- koordynowanie spraw organizacyjnych, finansowych i sprawozdawczości      na potrzeby Z-cy Dyrektora 

- współpraca z Działem Komunikacji i Informacji w zakresie wykonywania     czynności kancelaryjnych na potrzeby ZGiKM GEOPOZ.

Wymagania obowiązkowe

 - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- nieposzlakowana opinia

- wykształcenie wyższe 

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (umowa o pracę,   zlecenie, staż, praktyka)

  - bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office

   i urządzeń biurowych

Wymagania dodatkowe

- ukończony kurs sekretarsko-asystencki

- doświadczenie zawodowe (praca/praktyka) w administracji publicznej - wiedza nt. systemu zarządzania zgodnego z normą ISO 9001

- umiejętność organizacji i koordynacji prac

- wysoka kultura osobista

- komunikatywność

- dyskrecja

- rzetelność i staranność

Wymagane dokumenty

 Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:  
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ W przypadku aplikacji drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii 

- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.

3. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie sie w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Oferujemy:

- pracę w stabilnej firmie

- możliwość rozwoju zawodowego

- pakiet świadczeń socjalnych
- opiekę medyczną

- ruchomy czas pracy

- dobrą atmosferę w zespole

 Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów

Warunki pracy
 -  Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym  w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).  

-  Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne      

- Praca z przewagą wysiłku umysłowego        

- Kontakt z klientem 

-  Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku  

-  Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru stan. ds. obsługi sekretariatu14_2017(227 KB).pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2017-11-14 13:28