Oferta: ds. udostępniania danych opisowych

Data publikacji: 2018-01-16
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.1.2018
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. udostępniania danych opisowych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, pełen wymiar czasu pracy, do obsadzenia 2 etaty,pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-03-02

Zakres podstawowych czynności

Udostępnianie danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,

w szczególności  :

  •  udostępnianie dokumentów z ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) przeznaczonych do dokonywania wpisów w księgach wieczystych  do celów prawnych oraz informacyjnych,
  • udostępnianie danych i dokumentów oraz udzielanie informacji z ewidencji  gruntów i budynków (katastru nieruchomości):

          - wysyłanie korespondencji

          - wydawanie "Dokumentów Obliczenie Opłaty"

Wymagania obowiązkowe

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • obywatelstwo polskie
  • wykształcenie wyższe kierunek lub specjalność: geodezja  i kartografia lub wykształcenie średnie geodezyjne
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej lub praca/ praktyka w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego
  • umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • uprawnienia zawodowe w zakresie 1,2
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
    i Kartograficznej
  • znajomość  ustawy Prawo geodezyjne
  • komunikatywność
  • skrupulatność
  • odpowiedzialność
  • umiejętność współpracy w zespole
  • przestrzeganie etyki zawodowej

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:

  • informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
  • kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.

2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ

W przypadku aplikacji drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:

  • CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
    i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
    za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. obywatelstwa polskiego   
    i nieposzlakowanej opinii
  • kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.

3. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacje uzupełniające

Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref.

ZG-ZKS.11000.1.2018. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione, wymaga zamieszczenia zgody na przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji.

Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej   (www.geopoz.pl i http://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy)

oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20. 

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Inne informacje:

Oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • opiekę medyczną
  • ruchomy czas pracy
  • dobrą atmosferę w zespole

 Warunki pracy

·  Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku      wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).

 ·  Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne

 · Praca z przewagą wysiłku umysłowego · Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku

 · Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych

Informacje dodatkowe

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów

Informacja o wyniku naboru

Informacja o Wynikach naboru nr ref_1_2018 (78,5 KB).pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2018-03-02 11:09