Oferta: ds. zamówień publicznych

Data publikacji: 2018-11-30
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.14.2018
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-01-21

Zakres podstawowych czynności

▪ Planowanie, prowadzenie, bieżące organizowanie i koordynowanie spraw w zakresie:

a) ustalania źródeł zaopatrzenia oraz wykonawców robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi oraz stosownymi przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w ZGiKM GEOPOZ, w tym:

- prowadzenie rejestrów zamówień publicznych zgodnie z Instrukcją kancelaryjną  i Jednolitym rzeczowym wykazem akt

- ocena wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego pod względem konieczności stosowania do danego zamówienia ustawy Prawo zamówień publicznych i jeżeli zachodzi potrzeba określenie trybu udzielenia zamówienia oraz czuwanie nad przestrzeganiem zasad i form postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  w tym trybie

- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia - parafowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zaproszeń do udziału  w postępowaniu przed przekazaniem do zatwierdzenia Dyrektorowi lub osobom przez niego upoważnionym

- przygotowywanie i udzielanie pisemnych wyjaśnień do SIWZ

- udział w pracach dotyczących oceny ofert w zakresie spełniania przez wykonawców warunków określonych w SIWZ oraz zgodnie z kryteriami wyboru określonymi w SIWZ

- wykonywanie czynności związanych z wniesionymi informacjami lub odwołaniami  w związku z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,

- ostateczne przygotowywanie umowy do jej podpisania przez wybranego wykonawcę oraz przekazanie zawartej umowy do realizacji w komórce merytorycznej

- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości

b) doradztwo i bieżące udzielanie informacji pracownikom Zarządu oraz gromadzenie  i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych c) wykonywanie zaleceń pokontrolnych d) monitorowanie, aktualizacja oraz dokonywanie zmian w BIP, w zakresie zamówień publicznych

Wymagania obowiązkowe

pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- nieposzlakowana opinia

- wykształcenie wyższe kierunek/specjalność prawo, administracja, ekonomia, 

- co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie realizacji zamówień publicznych - znajomość aktualnych przepisów Prawa Zamówień Publicznych
- umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office

Wymagania dodatkowe

studia podyplomowe lub szkolenia lub kursy - w zakresie zamówień publicznych

- umiejętność wystąpień publicznych

- umiejętność podejmowania decyzji

- umiejętność prowadzenia negocjacji

- umiejętność współpracy z ludźmi

- asertywność

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. 1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:  
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej - oraz patrz pkt 4
Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych tradycyjną pocztą  lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania  w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ. W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności  
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii  - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
(podstawa prawna żądania danych: Kodeks pracy art.  22.1 par. 1 i 3 oraz ustawa o pracownikach samorządowych)
3. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż ww. wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że  wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO".  
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Warunki pracy

- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym    w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).

- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.

- Praca z przewagą wysiłku umysłowego.

- Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku.

- Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta  z materiałów biurowych.
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku 14_2018 (117 KB).pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Oferty pracy - Oferty bieżące

Metryczka

Opis zmian: Informacja o Wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2019-01-21 16:29