Oferta: ds. gospodarki magazynowej

Data publikacji: 2017-09-25
Nr ref.: ZTM.DO.1110.19.2017
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds. gospodarki magazynowej
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-10-19

Zakres podstawowych czynności

  1. Prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie biletów papierowych i kart  PEKA (elektronicznych nośników biletów komunikacji publicznej) oraz druków ścisłego zarachowania.
  2. Prowadzenie gospodarki związanej z drukami ścisłego zarachowana w szczególności: zamawianie, ewidencjonowanie, wydawanie i segregacja oraz archiwizacja druków ścisłego zarachowania.
  3. Przyjmowanie i obsługa procesu archiwizacji dokumentacji dotyczącej  funkcjonowania poszczególnych punktów sprzedaży wraz z dokumentami dotyczącymi rozliczenia obrotu gotówkowego i bezgotówkowego.
  4. Kopiowanie dokumentów odbioru utargów oraz właściwe ich przechowywanie.
  5. Kopiowanie i zabezpieczanie właściwych ilości innych dokumentów z zakresu obsługi klienta w Dziale Sprzedaży oraz właściwe ich przechowywanie.
  6. Obsługa dokumentów związanych z przyjmowaniem opłat dodatkowych.
  7. Kopiowanie dokumentów związanych z obsługą systemu PEKA.
  8. Udzielanie niezbędnej informacji i porad mających na celu sprawną i właściwą obsługę klienta.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie średnie.
  2. Doświadczenie i znajomość zagadnień funkcjonowania administracji publicznej,
    w tym administracji samorządowej.
  3. Doświadczenie w zakresie gospodarki magazynowej.
  4. Znajomość wizji, misji i Strategii Miasta Poznania.
  5. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
  6. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i wykorzystywania narzędzi informatycznych.
  7. Znajomość zasad rachunkowości.
  8. Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta i współpracy w zespole.

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata.
  2. Wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem
  3. Umiejętność szybkiego i efektywnego działania pod presją czasu i zmian.
  4. Znajomość branży zewnętrznej związanej z komunikacją miejską, w tym ze sprzedażą biletów za pomocą automatów biletowych.

Wymagane dokumenty

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
     do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo  w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisje. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru ZTM.DO.110.19.17.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wyniki naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Iwona Konieczna
Data i godzina publikacji: 2017-10-19 09:16