Oferta: ds.gospodarowania nieruchomościami

Data publikacji: 2017-02-14
Nr ref.: ZTM.DO.1110.4.2017
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds.gospodarowania nieruchomościami
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-03-24

Zakres podstawowych czynności

  1. Prowadzenie ewidencji przejętych nieruchomości spraw terenowo-prawnych związanych z niezbędnymi regulacjami przejętych nieruchomości,
  2. Analiza i planowanie działań dotyczących utrzymania i wykorzystania infrastruktury oraz realizacja i organizacja zadań związanych z utrzymaniem infrastruktury,
  3. Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem operatorom, przewoźnikom oraz podmiotom trzecim infrastruktury dworcowo-przystankowej lub jej części,
  4. Wdrażanie innowacyjnych narzędzi i usług,
  5. Zapewnienie jakości obsługi i bezpieczeństwa pasażerów,
  6. Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane z publicznym transportem zbiorowym,
  7. Zwiększenie efektywności pracy jednostki (jakości i wydajności).

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, techniczne,
  2. Znajomość układu komunikacyjnego Miasta Poznania,
  3. Biegła obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
  4. Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, publicznym transporcie zbiorowym, prawo budowlane, samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych,
  5. Umiejętność redagowania pism i logicznego formułowania wniosków,
  6. Umiejętność pracy w zespole,
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu,
  8. Gotowość do podjęcia pracy w terenie,
  9. Komunikatywność.

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej,
  2. Doświadczenie w zakresie sporządzana umów i wystawiania faktur,
  3. Kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości,
  4. Kompetencje w zakresie zarządzania procesowego,
  5. Posiadanie uprawnień kierowania samochodem osobowym kat. B.,
  6. Umiejętność sporządzanie planów inwestycyjnych i dokumentów inicjujących projekt ,
  7. Przygotowywanie danych do wieloletniej prognozy finansowej.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny,
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru stanowisko ZTM.DO.1110.4.2017.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2017-03-24 13:16