Oferta: ds.obsługi w Biurze Obsługi Klienta

Data publikacji: 2017-03-10
Nr ref.: ZTM.DO.1110.7.2017
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds.obsługi w Biurze Obsługi Klienta
Informacje dodatkowe: pełen etat

Zakres podstawowych czynności

  1. Przyjmowanie i ewidencjonowanie skarg, wniosków, reklamacji pasażerów i interesantów.
  2. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa pasażerów.
  3. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących przepisów prawa i regulaminów ZTM.
  4. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących obowiązującej taryfy.
  5. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących ulg i zwolnień.
  6. Udzielanie niezbędnych informacji z zakresu przebiegu linii komunikacyjnych oraz lokalizacji przystanków, a także czasowych zmian przebiegu linii komunikacyjnych, wynikających z wyłączenia określonych tras komunikacyjnych z ruchu.
  7. Obsługa systemu windykacyjnego.
  8. Postępowanie z dokumentami pozostawionymi w pojazdach komunikacji miejskiej i kontrolerom biletowym ZTM zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.
  9. Weryfikacja dokumentacji dotyczącej ulg i zwolnień.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie średnie/wyższe - preferowane administracja publiczna.
  2. Znajomość obsługi komputera pakiet MS Office i urządzeń biurowych
  3. Umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań.
  4. Umiejętność wnikliwej analizy przepisów prawnych  i redagowania pism
  5. Znajomość standardów obsługi klienta.

Wymagania dodatkowe

  1. Roczne doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego.
  2. Znajomość problematyki z zakresu publicznego transportu zbiorowego.
  3. Dobra organizacja pracy.
  4. Doświadczenie w obsłudze Klienta, umiejętność nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji z klientami, odporność na pracę w warunkach stresu.

Wymagane dokumenty

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań w terminie do 2017-03-24.

Prosimy też o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2015 r poz. 2135 ze zm.).

Zarząd Transportu Miejskiego zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Katarzyna Kubala
ostatnia zmiana w dniu 2017-03-10 12:08 - ogłoszenie naboru (Wprowadzenie informacji)