Oferta: ds. planowania rozwoju infrastruktury publicznego transportu zbiorowego

Data publikacji: 2016-10-17
Nr ref.: ZTM.DO.1110.30.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds. planowania rozwoju infrastruktury publicznego transportu zbiorowego
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-11-14

Zakres podstawowych czynności

  1. Udział w przygotowaniu kontraktów inwestycyjnych (Wskazań do realizacji),
  2. Udział w prowadzeniu spraw dotyczących opracowań dokumentacyjno-technicznych projektów oraz opiniowania tych projektów dla inwestycji,
  3. Udział w postępowaniach w zakresie zlecania wykonawstwa dokumentacji studialnych, koncepcyjnych, projektowych oraz robót inwestycyjnych,
  4. Udział w wizjach lokalnych,
  5. Udział w pracach nad dokumentami o charakterze planistycznym i strategicznym,
  6. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych i innych materiałów graficznych.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe: techniczne (preferowany kierunek: gospodarka przestrzenna),
  2. Umiejętność analizowania dokumentacji projektowej,
  3. Znajomość wizji, misji i Strategii Miasta Poznania,
  4. Wiedza w zakresie wybranych aspektów przepisów prawa dot. planowania i zagospodarowania przestrzennego,
  5. Znajomość układu transportowego miasta Poznania oraz systemu Publicznego Transportu Zbiorowego,
  6. Biegła obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
  7. Umiejętność redagowania pism i logicznego formułowania wniosków,
  8. Umiejętność pracy w zespole,
  9. Umiejętność pracy pod presją czasu,
  10. Prawo jazdy kat. B.,
  11. Gotowość do podjęcia pracy w terenie,
  12. Komunikatywność,
  13. Kreatywność,
  14. Wysoka kultura osobista.

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej,
  2. Kompetencje w zakresie obsługi programów graficznych i projektowych,
  3. Wiedza w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  4. Wiedza w zakresie wybranych aspektów planowania przestrzennego, architektury oraz prawa budowlanego,
  5. Praca dyplomowa z zakresu rozwoju PTZ.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny,
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, praca wymaga mobilności, wyjazdów w teren.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru stanowisko ZTM.DO.1110.30.2016.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: ogłoszenie wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-11-14 09:53