Oferta: ds.utrzymania i modernizacji infrastruktury torowo-sieciowej

Data publikacji: 2017-02-14
Nr ref.: ZTM.DO.1110.5.2017
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds.utrzymania i modernizacji infrastruktury torowo-sieciowej
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-03-24

Zakres podstawowych czynności

  1. Utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i jakościowym infrastruktury torowo-sieciowej poprzez nadzór nad umową dzierżawy z MPK w Poznaniu Sp. z o.o.,
  2. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych infrastruktury torowo-sieciowej w ramach wydatków majątkowych ZTM,
  3. Opracowywanie, przy współpracy z MPK, planów remontowych i modernizacyjnych oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji,
  4. Przejmowanie infrastruktury torowo-sieciowej powstałej w ramach zadań inwestycyjnych,
  5. Wdrażanie innowacyjnych narzędzi i usług,
  6. Zapewnienie jakości obsługi i bezpieczeństwa pasażerów,
  7. Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane z publicznym transportem zbiorowym.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe: techniczne (preferowany kierunek: transport), ekonomiczne,
  2. Umiejętność analizowania dokumentacji projektowej,
  3. Znajomość układu komunikacyjnego Miasta Poznania,
  4. Biegła obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
  5. Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, publicznym transporcie zbiorowym, prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych,
  6. Umiejętność redagowania pism i logicznego formułowania wniosków,
  7. Umiejętność pracy w zespole,
  8. Umiejętność pracy pod presją czasu,
  9. Gotowość do podjęcia pracy w terenie,
  10. Komunikatywność.

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej,
  2. Kompetencje w zakresie zarządzania projektami,
  3. Kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości,
  4. Kompetencje w zakresie zarządzania procesowego,
  5. Posiadanie uprawnień kierowania samochodem osobowym
    kat. B.,
  6. Umiejętność sporządzanie planów inwestycyjnych i dokumentów inicjujących projekt ,
  7. Przygotowywanie danych do wieloletniej prognozy finansowej.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny,
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru stanowisko ZTM.DO.1110.5.2017.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2017-03-24 13:09