Oferta: ds.utrzymania i modernizacji infrastruktury torowo-sieciowej
Data publikacji: 2017-02-14
Nr ref.: ZTM.DO.1110.5.2017
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds.utrzymania i modernizacji infrastruktury torowo-sieciowej
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-03-24
Zakres podstawowych czynności
- Utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i jakościowym infrastruktury torowo-sieciowej poprzez nadzór nad umową dzierżawy z MPK w Poznaniu Sp. z o.o.,
- Przeprowadzanie prac modernizacyjnych infrastruktury torowo-sieciowej w ramach wydatków majątkowych ZTM,
- Opracowywanie, przy współpracy z MPK, planów remontowych i modernizacyjnych oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji,
- Przejmowanie infrastruktury torowo-sieciowej powstałej w ramach zadań inwestycyjnych,
- Wdrażanie innowacyjnych narzędzi i usług,
- Zapewnienie jakości obsługi i bezpieczeństwa pasażerów,
- Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane z publicznym transportem zbiorowym.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe: techniczne (preferowany kierunek: transport), ekonomiczne,
- Umiejętność analizowania dokumentacji projektowej,
- Znajomość układu komunikacyjnego Miasta Poznania,
- Biegła obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
- Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, publicznym transporcie zbiorowym, prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych,
- Umiejętność redagowania pism i logicznego formułowania wniosków,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Gotowość do podjęcia pracy w terenie,
- Komunikatywność.
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej,
- Kompetencje w zakresie zarządzania projektami,
- Kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości,
- Kompetencje w zakresie zarządzania procesowego,
- Posiadanie uprawnień kierowania samochodem osobowym
kat. B., - Umiejętność sporządzanie planów inwestycyjnych i dokumentów inicjujących projekt ,
- Przygotowywanie danych do wieloletniej prognozy finansowej.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru stanowisko ZTM.DO.1110.5.2017.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2017-03-24 13:09