Oferta: główny specjalista ds. rachunkowości zarządczej
Data publikacji: 2015-07-20
Nr ref.: ZTM.DL.1110.9.2015
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: główny specjalista ds. rachunkowości zarządczej
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-10-12
Zakres podstawowych czynności
- Zdefiniowanie wymagań i koordynowanie procesu przetwarzania danych księgowych dla potrzeb informacji zarządczej.
- Rachunek kosztów.
- Przygotowywanie i analiza kalkulacji kosztów, cen i wyników.
- Tworzenie i kontrola budżetu oraz monitorowanie jego realizacji, analiza odchyleń.
- Analiza finansowa.
- Ocena wyników pracy przewoźników (analiza finansowa, rachunek zarządczy, benchmarking).
- Sporządzanie sprawozdań, bieżące raportowanie.
- Opracowywanie projektów zarządzeń i uchwał Rady Miasta Poznania związanych z publicznym transportem zbiorowym.
- Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane z publicznym transportem zbiorowym.
- Współdziałanie z Operatorami, Zarządami Transportu i innymi instytucjami z branży w ramach realizowanych zadań.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe.
- Wiedza, umiejętności i doświadczenie w zakresie:
- rachunkowości finansowej - kompetencje w zakresie praktycznej interpretacji danych finansowych,
- rachunkowości zarządczej - z budowaniem modelów rachunkowości zarządczej, identyfikowania kosztów jednostkowych, kosztów operacyjnych oraz wsparcia,
- budżetowania i rachunku wyników - ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania wynikami (efektywnością, czyli wynikami jakościowymi i ilościowymi),
- zarządzania przez cele,
3. Wiedza i umiejętności z zakresu kontrolingu.
4. Bardzo dobra obsługa komputera i oprogramowania użytkowego (pakiet MS Office).
5. Pełna zdolność do czynności cywilno-prawnych.
Wymagania dodatkowe
- Kompetencje w zakresie zarządzania projektami oraz pozyskiwania funduszy unii europejskiej.
- Znajomość restrukturyzacji, uwalniania zasobów, optymalizacji kosztów spółek handlowych.
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu.
- Samodzielność, komunikatywność, terminowość.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Znajomość ustaw o finansach publicznych, publicznym transporcie zbiorowym, prawo zamówień publicznych oraz europejskich przepisów dot. transportu.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
W Zarządzie Transportu Miejskiego w Poznaniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU Główny specjalista ds. Rachunkowości Zarządczej.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: INFORMACJA O WYNIKU NABORU (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2015-10-12 13:45