Oferta: główny specjalista ds. rachunkowości zarządczej

Data publikacji: 2015-07-20
Nr ref.: ZTM.DL.1110.9.2015
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: główny specjalista ds. rachunkowości zarządczej
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-10-12

Zakres podstawowych czynności

  1. Zdefiniowanie wymagań i koordynowanie procesu przetwarzania danych księgowych dla potrzeb informacji zarządczej.
  2. Rachunek kosztów.
  3. Przygotowywanie i analiza kalkulacji kosztów, cen i wyników.
  4. Tworzenie i kontrola budżetu oraz monitorowanie jego realizacji, analiza odchyleń.
  5. Analiza finansowa.
  6. Ocena wyników pracy przewoźników (analiza finansowa, rachunek zarządczy, benchmarking).
  7. Sporządzanie sprawozdań, bieżące raportowanie.
  8. Opracowywanie projektów zarządzeń i uchwał Rady Miasta Poznania związanych z publicznym transportem zbiorowym.
  9. Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane z publicznym transportem zbiorowym.
  10. Współdziałanie z  Operatorami, Zarządami Transportu i innymi instytucjami z branży w ramach realizowanych zadań.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Wiedza, umiejętności i doświadczenie w zakresie:

      - rachunkowości finansowej - kompetencje w zakresie praktycznej interpretacji danych finansowych,

      - rachunkowości zarządczej - z budowaniem modelów rachunkowości zarządczej, identyfikowania kosztów jednostkowych, kosztów operacyjnych oraz wsparcia,

    - budżetowania i rachunku wyników - ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania wynikami (efektywnością, czyli wynikami jakościowymi i ilościowymi),

     - zarządzania przez cele,

     3. Wiedza i umiejętności z zakresu kontrolingu.

    4. Bardzo dobra obsługa komputera i oprogramowania użytkowego (pakiet MS Office).

    5. Pełna zdolność do czynności cywilno-prawnych.

Wymagania dodatkowe

  1. Kompetencje w zakresie zarządzania projektami oraz pozyskiwania funduszy unii europejskiej.
  2. Znajomość restrukturyzacji, uwalniania zasobów, optymalizacji kosztów spółek handlowych.
  3. Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu.
  4. Samodzielność, komunikatywność, terminowość.
  5. Dobra znajomość języka angielskiego.
  6. Znajomość ustaw o finansach publicznych, publicznym transporcie zbiorowym, prawo zamówień publicznych oraz europejskich przepisów dot. transportu.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

W Zarządzie Transportu Miejskiego w Poznaniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU Główny specjalista ds. Rachunkowości Zarządczej.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: INFORMACJA O WYNIKU NABORU (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2015-10-12 13:45