Oferta: Kierownik Działu Inwestycji

Data publikacji: 2018-01-10
Nr ref.: ZTM.DO.1110.3.2018
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: Kierownik Działu Inwestycji
Informacje dodatkowe: pełen etat

Zakres podstawowych czynności

  1. Zarządzanie komórką organizacyjną;
  2. Przygotowanie projektów planu finansowego do realizacji zadań,
  3. Realizacja celów i zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego ZTM, a w szczególności:
  • a) zarządzanie procesami inwestycyjnymi publicznego transportu zbiorowego realizowanymi przez ZTM z pozycji inwestora oraz dysponenta środków budżetowych;
  • b) planowanie rozwiązań inwestycyjnych w zakresie infrastruktury transportowej;
  • c) przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych inwestycji w zakresie infrastruktury transportowej i monitorowanie wydatków w ramach prowadzonych projektów;
  • d) opiniowanie rozwiązań inwestycyjnych przygotowanych przez inne jednostki organizacyjne Miasta Poznania lub stowarzyszenia, organizacje, itp.;
  • e) prowadzenie spraw dotyczących opracowań dokumentacyjno-technicznych projektów oraz uzgodnień tych projektów inwestycyjnych;
  • f) przygotowanie inwestycji do powierzenia inwestorowi zastępczemu;
  • g) współpraca w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej przy wnioskowaniu o środki zewnętrzne dla projektów transportowych, a także ich rozliczaniu,
  • h) współpraca z inwestorem zastępczym w ramach inwestycji realizowanych dla M. Poznań;
  • i) przygotowanie materiałów dla sporządzenia zamówienia publicznego w zakresie robót inwestycyjnych;
  • j) udział w wizjach lokalnych i uzgadnianiu dokumentacji; analiza stopnia realizacji inwestycji;
  • k) udział w opracowaniu informacji dotyczących postępu robót inwestycyjnych;
  • l) merytoryczna weryfikacja faktur za wykonanie robót inwestycyjnych na podstawie dokumentów (świadectw płatności, protokołów zdawczo-odbiorczych, itp.);
  • ł) wystawianie odpowiednim komórkom organizacyjnym niezbędnych dokumentów dla przyjęcia do eksploatacji zadania lub obiektu, po jego odbiorze końcowym;
  • m) sprawdzanie dokumentacji w zakresie kompletności, wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń
  • n) bieżąca analiza realizacji umów i zleceń.

4. Sporządzanie sprawozdań z zakresu realizowanych zadań.

5. Inne zadania związane z funkcjonowaniem działu.

6. Obowiązki zgodnie z Rozdziałem 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe techniczne.
  2. Minimum 5 letni staż pracy związany z działalnością inwestycyjną.
  3. Wiedza z zakresu przepisów prawa budowlanego, ochrony środowiska i administracji samorządowej.
  4. Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem inwestycji.
  5. Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
  6. Umiejętność zarządzania zespołem i efektywnego komunikowania się z pracownikami.
  7. Prawo jazdy kat. B.
  8. Znajomość wizji, misji i strategii Miasta Poznania.

Wymagania dodatkowe

  1. Wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej.
  2. Wiedza z zakresu wybranych aspektów prawa zamówień publicznych.
  3. Wiedza z zakresu wybranych aspektów procedur kontraktowych FIDIC.
  4. Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem infrastruktury transportowej aglomeracji.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopię dokumentów potwierdzających co najmniej 5 letni staż pracy w działalności inwestycyjnej (świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje).
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Miejsce pracy niedostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań w terminie do 2018-01-22.

Prosimy też o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2015 r poz. 2135 ze zm.).

Zarząd Transportu Miejskiego zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Iwona Konieczna
ostatnia zmiana w dniu 2018-01-10 09:32 - ZTM.DO.1110.3.2018 (Aktualizacja)