Oferta: specjalista ds. administracyjnych i kancelaryjnych
Data publikacji: 2014-09-19
Nr ref.: ZTM.DL.1110-23/14
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: specjalista ds. administracyjnych i kancelaryjnych
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-12-16
Zakres podstawowych czynności
- Planowanie wydatków dotyczących zakupu materiałów, wyposażenia i eksploatacji urządzeń;
- Przygotowywanie dokumentacji do postępowań prowadzonych w trybie zamówień publicznych;
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej eksploatacji urządzeń i wyposażenia;
- Przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie realizacji planowanych zadań;
- Obsługa organizacyjna spotkań wewnętrznych i z klientami zewnętrznymi;
- Obsługa kancelaryjna przesyłek wychodzących i przychodzących;
- Obsługa archiwum zakładowego.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe;
- wiedza o funkcjonowaniu administracji samorządowej;
- minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- umiejętność działania w warunkach zmian;
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).
Wymagania dodatkowe
- sumienność, obowiązkowość, kreatywność, asertywność;
- komunikatywność, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym;
- gotowość do podwyższania kwalifikacji i otwartość na doświadczenie;
- wysoki poziom kultury osobistej, samodzielność w pracy a także umiejętność pracy w zespole.0
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne informacje:
praca głównie przy komputerze, wymaga przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami ZTM i Urzędu Miasta Poznania, miejsce pracy niedostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU specjalista ds adm_kanc.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: INFORMACJA O WYNIKU NABORU (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2014-12-16 13:13