Oferta: specjalista ds. nowych technologii ict - crm, contact center, zintegrowany system zarządzania
Data publikacji: 2014-08-18
Nr ref.: ZTM.DL.1110-17/14
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: specjalista ds. nowych technologii ict - crm, contact center, zintegrowany system zarządzania
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-10-29
Zakres podstawowych czynności
- Podejmowanie działań w zakresie opracowania i wdrażania innowacyjnych narzędzi i usług z zakresu CRM, Contact Center oraz Zintegrowanego Systemu Zarządzania;
- Wspieranie i udostępnianie wiedzy technicznej niezbędnej do wdrażania innowacyjnych narzędzi i usług z zakresu technologii ICT;
- Wspieranie nowoczesnych rozwiązań poprzez budowę narzędzi pozwalających obsłużyć procesy sprzedaży i obsługi klientów oraz procesy dostarczania usług przewozowych dla obszaru Miasta i Aglomeracji;
- Określanie potrzeb komórek ZTM w zakresie potencjalnych obszarów dla organizacji przyszłych projektów z zakresu ICT;
- Prowadzenie projektów związanych z dostarczaniem dedykowanych rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii;
- Współpraca przy organizowaniu, wdrażaniu oraz realizacji projektów z innymi komórkami w strukturach wewnętrznych i zewnętrznych Miejskich Jednostek Organizacyjnych;
- Koordynacja działań w w/w obszarach w tym prowadzenie projektów;
- Doskonalenie procesów obejmujących swoim obszarem wdrażane produkty i rozwiązania biznesowe;
- Wykorzystanie potencjalnych możliwości wdrażanych systemów dla podniesienia jakości i bezpieczeństwa transportu;
- Zapewnienie poprzez stosowanie dedykowanych rozwiązań bezpieczeństwa przepływu informacji w tym w szczególności danych osobowych;
- Przygotowywanie dokumentacji prowadzonych projektów i realizowanych zadań oraz ich ewidencjonowanie;
- Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane z publicznym transportem zbiorowym.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe: techniczne,
- Znajomość technologii i produktów z zakresu obszaru ICT w szczególności ,dotyczącego CRM, Contact Center oraz Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
- Znajomość zasad zarządzania projektami,
- Biegła obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Access, Outlook, PowerPoint),
- Znajomość języka angielskiego,
- Umiejętności analityczne związane z wyceną i szacowaniem kosztów wdrażanych rozwiązań,
- Umiejętność redagowania pism,
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
- Duża samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- Znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.
Wymagania dodatkowe
- Mile widziane kompetencje w zakresie zarządzania projektami
- Mile widziane kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości
- Mile widziane kompetencje w zakresie zarządzania procesowego
- Znajomość architektury usług ICT oraz ich wykorzystanie na różnych platformach w tym w transporcie,
- Znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
- Komunikatywność,
- Kreatywność,
- Wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2014-10-29 09:00