Oferta: specjalista ds. nowych technologii ict - crm, contact center, zintegrowany system zarządzania

Data publikacji: 2014-08-18
Nr ref.: ZTM.DL.1110-17/14
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: specjalista ds. nowych technologii ict - crm, contact center, zintegrowany system zarządzania
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-10-29

Zakres podstawowych czynności

  1. Podejmowanie działań w zakresie opracowania i wdrażania innowacyjnych narzędzi i usług z zakresu CRM, Contact Center oraz Zintegrowanego Systemu Zarządzania;
  2. Wspieranie i udostępnianie wiedzy technicznej niezbędnej do wdrażania innowacyjnych narzędzi i usług z zakresu technologii ICT;
  3. Wspieranie nowoczesnych rozwiązań poprzez budowę narzędzi pozwalających obsłużyć procesy sprzedaży i obsługi klientów oraz procesy dostarczania usług przewozowych dla obszaru Miasta i Aglomeracji;
  4. Określanie potrzeb komórek ZTM w zakresie potencjalnych obszarów dla organizacji przyszłych projektów z zakresu ICT;
  5. Prowadzenie projektów związanych z dostarczaniem dedykowanych rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii;
  6. Współpraca przy organizowaniu, wdrażaniu oraz realizacji projektów z innymi komórkami w strukturach wewnętrznych i zewnętrznych Miejskich Jednostek Organizacyjnych;
  7. Koordynacja działań w w/w obszarach w tym prowadzenie projektów;
  8. Doskonalenie procesów obejmujących swoim obszarem wdrażane produkty i rozwiązania biznesowe;
  9. Wykorzystanie potencjalnych możliwości wdrażanych systemów dla podniesienia jakości i bezpieczeństwa transportu;
  10. Zapewnienie poprzez stosowanie dedykowanych rozwiązań bezpieczeństwa przepływu informacji w tym w szczególności danych osobowych;
  11. Przygotowywanie dokumentacji prowadzonych projektów i realizowanych zadań oraz ich ewidencjonowanie;
  12. Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane z publicznym transportem zbiorowym.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe: techniczne,
  2. Znajomość technologii i produktów z zakresu obszaru ICT w szczególności ,dotyczącego CRM, Contact Center oraz Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
  3. Znajomość zasad zarządzania projektami,
  4. Biegła obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Access, Outlook, PowerPoint),
  5. Znajomość języka angielskiego,
  6. Umiejętności analityczne związane z wyceną i szacowaniem kosztów wdrażanych rozwiązań,
  7. Umiejętność redagowania pism,
  8. Umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  9. Umiejętność pracy w zespole,
  10. Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
  11. Duża samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,   
  12. Znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.

Wymagania dodatkowe

  1. Mile widziane kompetencje w zakresie zarządzania projektami
  2. Mile widziane kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości
  3. Mile widziane kompetencje w zakresie zarządzania procesowego
  4. Znajomość architektury usług ICT oraz ich wykorzystanie na różnych platformach w tym w transporcie,
  5. Znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
  6. Komunikatywność,
  7. Kreatywność,
  8. Wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU SPECJALISTA DS. NOWYCH TECHNOLOGII ICT-CRM, CONTACT CENTER , ZINTEGROWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2014-10-29 09:00