Oferta: specjalista ds. zamówień publicznych

Data publikacji: 2015-07-20
Nr ref.: ZTM.DL.1110.10.2015
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: specjalista ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-10-15

Zakres podstawowych czynności

  1. Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia  publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  2. Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań w Internecie (BIP), na stronie UZP oraz UPUE.
  3. Przygotowanie zestawień do sprawozdań z realizacji zamówień publicznych.
  4. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
  5. Archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Minimum 4-letni staż pracy , w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu, po stronie Zamawiającego, postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  3. Znajomość:

- ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tej ustawy,

- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

- ustawy o finansach publicznych.

4.Biegła obsługa komputera, w typ pakietu Ms Office.

5.Zdolność analitycznego myślenia oraz interpretacji przepisów.

6.Umiejętność redagowania pism.

7.Umiejętność sprawnej organizacji pracy.

8.Umiejętność pracy w zespole.

9.Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność.

10.Duża samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.   

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
  2. Komunikatywność.
  3. Wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: INFORMACJA O WYNIKU NABORU (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2015-10-15 14:42