Oferta: zastępca dyrektora ds. technicznych

Data publikacji: 2015-08-19
Nr ref.: ZTM.DL.1110.11.2015
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: zastępca dyrektora ds. technicznych
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-09-18

Zakres podstawowych czynności

  1. Zarządzanie infrastrukturą publicznego transportu zbiorowego,
  2. Zarządzanie procesami inwestycyjnymi w roli inwestora,
  3. Zarządzanie procesami utrzymania i modernizacji infrastruktury torowo sieciowej,
  4. Zarządzanie utrzymaniem i rozwojem systemów informatycznych, telekomunikacyjnych oraz nowych technologii ICT, w tym PEKA, ITS, itp.
  5. Opracowywanie planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym,
  6. Ustalanie strategii realizacji celów i zadań statutowych ZTM,
  7. Tworzenie projektów planów rzeczowo-finansowych infrastruktury torowo-sieciowej oraz dworcowo-przystankowej;
  8. Realizacja zamówień publicznych w zakresie infrastruktury publicznego transportu zbiorowego
  9. Utrzymywanie i rozwój systemu rowerów miejskich;
  10. Podejmowanie decyzji zgodnie z udzielonym pełnomocnictwami i upoważnieniami,
  11. Praca w zespołach projektowych,
  12. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości,
  13. Outsourcing zadań infrastrukturalnych,
  14. Definiowanie kluczowych mierników efektywności KPI, jakościowych i ilościowych, w odniesieniu do procesów technicznych,
  15. Zapewnienie bezpieczeństwa przepływu informacji i ochrony danych osobowych.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe  techniczne,
  2. Minimum 8 lat stażu pracy, w tym 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  3. Kompetencje w zakresie zarządzania,
  4. Znajomość regulacji prawnych związanych z: funkcjonowaniem samorządu gminnego,  finansami publicznymi, zamówieniami publicznymi, prawem budowlanym, ustawą o publicznym transporcie zbiorowym, ustawą o transporcie drogowym, ustawą Prawo przewozowe, ochroną środowiska, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,  Kodeks postępowania administracyjnego; Rozporządzenie (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 dotyczące usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego;
  5. Znajomość standardów zarządzania projektami,
  6. Znajomość procesów inwestycyjnych,
  7. Znajomość nowych technologii ICT
  8. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
  9. Wysoki poziom umiejętności zarządczych i społecznych,
  10. Umiejętność pracy zespołowej i terminowej realizacji złożonych celów,
  11. Dobra znajomość języka angielskiego,
  12. Pełna zdolność do czynności cywilno-prawnych.

Wymagania dodatkowe

  1. Wykształcenie podyplomowe, kierunki: zarządzanie projektami, finanse, bankowość,
  2. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  3. Doświadczenie we współpracy z organizatorami transportu publicznego i organizacjami społecznymi,
  4. Kompetencje w zakresie zarządzania projektami  - doświadczenie w realizacji dużych projektów infrastrukturalnych,
  5. Znajomość procedur FIDIC,
  6. Kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości;
  7. Kompetencje w zakresie zarządzania procesowego;
  8. Doświadczenie w roli: kierownika budowy, inspektora nadzoru, inwestora, inwestora zastępczego dla inwestycji o wartości co najmniej 20 mln złotych;
  9. Doświadczenie w zarządzaniu korporacyjnym;
  10. Znajomość zasad Zarządzania przez Cele (MBO).
  11. Dobra znajomość układu komunikacyjnego w Poznaniu i Aglomeracji Poznańskiej;

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU 2 Zastępca Dyrektora ds. Technicznych.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: INFORMACJA O WYNIKU NABORU (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2015-09-18 14:03