Oferta: specjalista d/s administracji
Data publikacji: 2014-07-18
Nr ref.: ZSH-120.1.2014.A1
Jednostka: Zespół Szkół Handlowych im. Bohaterów Poznańskiego Czerwca '56 w Poznaniu (XXXI Liceum Ogólnokształcące, Technikum Ekonomiczno-Handlowe, Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 4, Branżowa Szkoła II Stopnia Nr 4, XXXVI Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych)
Stanowisko: specjalista d/s administracji
Informacje dodatkowe: pracodawca zatrzega sobie prawo odpowiadania tylko na oferty które zostaną zakwalifikowane przez komisję rekrutacyjną
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-08-14
Zakres podstawowych czynności
prowadzenue ksiąg ewidencji uczniowskiej dla wszystkich rodzajów szkół wchodzacych w skład Zespołu Szkół Handlowych, wprowadzanie i aktualizacja danych uczniowskich w systemach Pabs i Nabór, sporządzanie spisów klas zgodnych z dziennikami lekcyjnymi, wydawanie i ewidencja zaświadczeń uczniom, wydawanie i ewidencja legitymacji szkolnych, wydawanie i ewidencja ideksów, nadawanie numerów i ewidencjonowanie świadectw promocyjnych i ukończenia wszystkich typów szkół wchodzących w skład Zespołu Szkół Handlowych, przestrzeganie obowiązujących przepisów odnośnie korzystania z pieczęci i stempli szkolnych, udzielanie rzetelnych informacji dotyczących warunków przyjęć uczniów do poszczególnych typów szkół, przyjmowanie dokumentów związanych z przyjmowaniem uczniów do szkół i ewidencjonowanie ich, sporządzanie pism zleconych przez Dyrektora Szkoly, jego zastępców oraz kierownika administracyjno-gospodarczego, sporządzanie duplikatów świadectw i ewidencjonowanie ich, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania dot. druków przeterminowanych przeznaczonych do sporządzania duplikatów świadetcw, wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez Dyrektora Szkoły, jego zastępców oraz kierownika administracyjno-gospodarczegi i sekretarza szkoły.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych
- oświadczenie o niekaralności
- nieposzlakowana opinia
- znajomość prowadzenia dokumentacji szkolnej
- znajomość prawa oświatowego
- umiejętność i doświadczenie w pracy w programie Pabs
- umiejętność redagowania pism
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz Internetu
- umiejętność pracy w zespole
-minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w oświacie
Wymagania dodatkowe
- systematyczność
- sumienność
- dokladność
- bardzo dobra organizacja pracy
Wymagane dokumenty
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia szkoly, kursów
- oświadczenie o niekaralności
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy na powyższym stanowisku
Inne informacje:
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla celów niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. Nr 133, poz. 883.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru - Alicja Zaborowska (Aktualizacja)
Opublikował(a): Alicja Zaborowska
Data i godzina publikacji: 2014-08-14 11:46