Oferta: specjalista d/s administracji

Data publikacji: 2014-07-18
Nr ref.: ZSH-120.1.2014.A1
Jednostka: Zespół Szkół Handlowych im. Bohaterów Poznańskiego Czerwca '56 w Poznaniu (XXXI Liceum Ogólnokształcące, Technikum Ekonomiczno-Handlowe, Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 4, Branżowa Szkoła II Stopnia Nr 4, XXXVI Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych)
Stanowisko: specjalista d/s administracji
Informacje dodatkowe: pracodawca zatrzega sobie prawo odpowiadania tylko na oferty które zostaną zakwalifikowane przez komisję rekrutacyjną

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-08-14

Zakres podstawowych czynności

prowadzenue ksiąg ewidencji uczniowskiej dla wszystkich rodzajów szkół wchodzacych w skład Zespołu Szkół Handlowych, wprowadzanie i aktualizacja danych uczniowskich w systemach Pabs i Nabór, sporządzanie spisów klas zgodnych z dziennikami lekcyjnymi, wydawanie i ewidencja zaświadczeń uczniom, wydawanie i ewidencja legitymacji szkolnych, wydawanie i ewidencja ideksów, nadawanie numerów i ewidencjonowanie świadectw promocyjnych i ukończenia wszystkich typów szkół wchodzących w skład Zespołu Szkół Handlowych, przestrzeganie obowiązujących przepisów odnośnie korzystania z pieczęci i stempli szkolnych, udzielanie rzetelnych informacji dotyczących warunków przyjęć uczniów do poszczególnych typów szkół, przyjmowanie dokumentów związanych z przyjmowaniem uczniów do szkół i ewidencjonowanie ich, sporządzanie pism zleconych przez Dyrektora Szkoly, jego zastępców oraz kierownika administracyjno-gospodarczego, sporządzanie duplikatów świadectw i ewidencjonowanie ich, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania dot. druków przeterminowanych przeznaczonych do sporządzania duplikatów świadetcw, wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez Dyrektora Szkoły, jego zastępców oraz  kierownika administracyjno-gospodarczegi i sekretarza szkoły.

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe magisterskie

- obywatelstwo polskie

- pełna zdolność do czynności prawnych

- oświadczenie o niekaralności

- nieposzlakowana opinia

- znajomość prowadzenia dokumentacji szkolnej

- znajomość prawa oświatowego

- umiejętność i doświadczenie w pracy w programie Pabs

- umiejętność redagowania pism

- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz Internetu

- umiejętność pracy w zespole

-minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w oświacie

Wymagania dodatkowe

- systematyczność

- sumienność

- dokladność

- bardzo dobra organizacja pracy

Wymagane dokumenty

- życiorys

- list motywacyjny

- kserokopie świadectw pracy

- kserokopie dyplomów ukończenia szkoly, kursów

- oświadczenie o niekaralności

- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy na powyższym stanowisku

Inne informacje:

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla celów niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. Nr 133, poz. 883.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru - Alicja Zaborowska (Aktualizacja)
Opublikował(a): Alicja Zaborowska
Data i godzina publikacji: 2014-08-14 11:46