Oferta: 40h-etat specjalista ds kadrowych i płacowych lub 1/2 etatu spec ds kadrowych,1/2 etatu spec ds placowych
Data publikacji: 2018-12-05
Nr ref.: 3/2018
Jednostka: Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 12 (Szkoła Podstawowa nr 12 im. Wielkopolskiej Brygady Kawalerii, Przedszkole nr 181)
Stanowisko: 40h-etat specjalista ds kadrowych i płacowych lub 1/2 etatu spec ds kadrowych,1/2 etatu spec ds placowych
Informacje dodatkowe: Składanie ofert do 11.01.2019r w sekretariacie szkoły
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-04-07
Zakres podstawowych czynności
Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Sporządzanie miesięcznych list płac, list wypłat nagród jubileuszowych oraz list wypłat odpraw emerytalnych i rentowych.
b) Dokonywanie obliczeń comiesięcznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na fundusz pracy i sporządzanie stosownych dokumentów rozliczeniowych.
c) Sporządzanie list wypłat świadczeń i ekwiwalentów wypłacanych pracownikowi.
d) Wyliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego.
e) Przygotowywanie przelewów na konta pracownicze, do ZUS i Urzędu Skarbowego.
f) Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS i Urzędu Skarbowego.
g) Sporządzanie sprawozdań dotyczących pracowników do GUS, SIO , PABS, PFRON.
h) Prowadzenie kartoteki wynagrodzeń poszczególnych pracowników oraz wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków.
i) Sporządzanie analiz płacowych, planów i sprawozdań dotyczących płac.
j) Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę, świadczeń i zajęć wynagrodzenia, i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami sądu.
k.) prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników zespołu
l.);ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami;
ł.) przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników zespołu zatrudnionych w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, świadectw pracy, dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy itp.
m.) przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło;
n) wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia;
o) prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi;
p) prowadzenie ewidencji legitymacji ubezpieczeniowych;
r.) sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników Zespołu na renty i emerytury;
s) prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów;
t) sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS, SIO;
u) sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa;
w) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop);
z) prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
ź) prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin , sprawy związane z ustaleniem kapitału początkowego;
ż) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
x) współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego;
y) przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych; ) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; ) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela;
Wymagania obowiązkowe
Wymagania formalne:
a) Posiadanie wykształcenia wyższego (kierunek prawo, ekonomia, finanse , polityka pieniężna lub zbliżone dające uprawnienia do prowadzenia spraw kadrowych i płacowych) i dwuletniej praktyki zawodowej lub ukończoną średnią szkołę policealną lub pomaturalną szkołę zawodową o kierunku rachunkowość i finanse i posiadanie czteroletniej praktyki w zakresie kadr i płac.
b) Obywatelstwo polskie.
c) Pełna zdolność do wykonywania czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
d) Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
e) Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, poczty elektronicznej, internetowej obsługi bankowej, Internetu oraz dobra znajomość programów księgowości budżetowej: Vulcan-Płace Optivum,Progman, Płatnik a także znajomość zagadnień kadrowych w zakresie: SIO i PABS.
f) Umiejętność obsługi fax-u i kserokopiarki.
Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe:
a) Doświadczenie w pracy na w/w stanowisku.
b) Praktyka w jednostce budżetowej.
c) Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
d) Sumienność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
e) Samodzielność i odpowiedzialność za realizowane zadania.
f) Dobra komunikacja interpersonalna.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem),
d) kserokopię dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
f. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
g. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Inne informacje:
Przewidywane podjęcie pracy od 1.01.2019r.
Przy wyborze obowiązuje ,,Regulamin naboru na stanowiska urzędnicze w ZS7 w Poznaniu" dostępny w sekretariacie. Dodatkowych informacji udziela sekretariat szkoły.
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem:
Zespół Szkół nr 7 w Poznaniu os. Zwycięstwa 101 61-643 Poznań w terminie do 11.11..2019r.
Zespół Szkół nr 7 w Poznaniu os. Zwycięstwa 101 zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.).
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Marek Korbanek
Data wytworzenia informacji: 2019-01-11 00:00
Opis zmian: wybór oferty (Aktualizacja)
Opublikował(a): Marek Korbanek
Data i godzina publikacji: 2021-04-07 12:25