аЯрЁБс>ўџ @Bўџџџ?џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџьЅС)`№Пр$bjbj€€;,т{т{їџџџџџџЄФФФФшшшќDDD8|˜$ќ“ЖШ:љ<5L(IhБц9шЉѕљЉЉФФуMŸŸŸЉvФŠшJШŸЉŸŸіNšшМ pє=П„бDšю\c0“—Йˆ——шаЉЉŸЉЉЉЉЉA^ЉЉЉ“ЉЉЉЉќќќФР„ќќќРќќќФФФФФФџџџџ ZARZDZENIE NR  DOCVARIABLE AktNr \* MERGEFORMAT 12/2016/K PREZYDENTA MIASTA POZNANIA z dnia  DOCVARIABLE AktData \* MERGEFORMAT 21 marca 2016 r. w sprawie DOCVARIABLE Sprawa \* MERGEFORMAT zasad udostpniania informacji publicznej.  Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzdzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 ze zm.) w zwizku z art. 4, 10, 11, 12, 13, 14, 23a ustawy z dnia 6 wrze[nia 2001 r. o dostpie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 782 ze zm.) oraz Ї 11 uchwaBy Nr LXXX/1202/V/2010 Rady Miasta Poznania z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie Statutu Miasta Poznania (Dziennik Urzdowy Wojewѓdztwa Wielkopolskiego z 24 stycznia 2011 r. Nr 11, poz. 303), zarzdza si, co nastpuje: Ї 1 Wprowadza si Instrukcj w sprawie zasad udostpniania informacji publicznej w Urzdzie Miasta Poznania, stanowic zaBcznik do zarzdzenia. Ї 2 1. Za udostpnianie informacji publicznej i terminow realizacj wnioskѓw odpowiedzialni s dyrektorzy wydziaBѓw. 2. Dyrektorzy wydziaBѓw wyznaczaj koordynatorѓw wydziaBowych ds. informacji publicznej do realizacji zadaD wynikajcych z Instrukcji, o ktѓrej mowa w Ї 1. Ї 3  hj|~€‚„”ЖФЦ  . 0 4 6 8 : < > R T ž   ќѕэщснэѕиаиаЦКГЇ ™ КЦŽƒŽxg[Mjhдuњ5CJUaJhуs—h XV5CJaJ jhуs—h XV5CJUaJhуs—h XVCJaJhWhWCJaJhWh{;ЭCJaJ h`5CJ hдuњ5CJjhдuњ5CJU hv>м5CJjhv>м5CJUhуs—h{;Э5CJhуs—h{;Э5 hЦy65hдuњjhдuњUhv>мjhv>мU hуs—h{;ЭhЦy6€Ж8 : < > R њ ќ ў њѕэтттжЧsdт$ Цƒ.Шdha$gdWSkd$$If–Fж0”џьм#X№ tрі6ііжџџжџџжџџжџџ4ж4ж laі$dh$Ifa$gd XV dh$IfgdW $dha$gdW$dha$dhdh $Р$о$§§§  і ј ќ ў  p r  (,46PT\^\^NP(!,!4!6!о!т!ъ!ь!j"n"v"x"†#Š#’#”#ђ#Ž$$іхкдЫОЏЃЏ—‰—Џ—‰—Џ—‰—‡ЏЃЏЃЏ—‰—Џ—‰—Џ—‰—Џ—‰—Џ—zhдuњhЗk\B*CJphUhдuњ5B*CJaJphhдuњB*CJaJphhkb‡B*CJaJphhдuњhдuњB*CJaJphhдuњhдuњB*CJphhуs—hWCJ hЗk\CJhуs—h XVCJaJ jhуs—h XV5CJUaJhдuњ5CJaJ,  *,46RT\^*!,!4!6!р!т!ъ!ь!єєшпєєшпШЕєшпєєшпєєшп$„T„Ќўdh^„T`„Ќўa$gdдuњ$„T„Ќўdh7$8$H$^„T`„Ќўa$gdдuњ $dhgdдuњ $$dha$gdдuњ $dha$gdдuњDyrektorom miejskich jednostek organizacyjnych okre[lonych w obwieszczeniu Prezydenta Miasta Poznania w sprawie wykazu miejskich jednostek organizacyjnych i zarzdom spѓBek z wikszo[ciowym udziaBem Miasta Poznania, ktѓre korzystaj z platformy Biuletynu Informacji Publicznej Urzdu Miasta Poznania, zaleca si ustalenie w trybie wewntrznego aktu prawnego analogicznych zasad udostpniania informacji publicznej bdcej w posiadaniu kierowanej przez nich jednostki, a w szczegѓlno[ci prowadzenie rejestru wnioskѓw o udostpnienie informacji publicznej, stosowanego odpowiednio z zakresem danych wyszczegѓlnionych w Ї 7 ust. 5 Instrukcji, o ktѓrej mowa w Ї 1. Ї 4 Nadzѓr nad realizacj zarzdzenia powierza si Dyrektorowi WydziaBu Organizacyjnego. Ї 5 Wykonanie zarzdzenia powierza si dyrektorom wydziaBѓw Urzdu. Ї 6 Traci moc zarzdzenie Prezydenta Miasta Poznania Nr 72/2005/K z dnia 20 wrze[nia 2005 r. w sprawie udostpniania informacji publicznej. Ї 7 Zarzdzenie wchodzi w |ycie z dniem podpisania. Z up. PREZYDENTA MIASTA (-) Jdrzej Solarski Z-CA PREZYDENTA MIASTA POZNANIA     PAGE  ь!l"n"v"x"ˆ#Š#’#”#є#і#&$P$$”$–$š$œ$ $Ђ$І$Ј$К$М$О$єєшпєєшпєєшшшнннннннндвн„ќџ„&`#$ $dhgdдuњ $$dha$gdдuњ $dha$gdдuњ$’$–$˜$œ$ž$Ђ$Є$Ј$Њ$Ж$И$К$О$Р$м$о$р$їѓїѓїѓїѓщущупѓплЮhдuњhЗk\B*CJphh{;Эhдuњ hдuњ0Jjhдuњ0JUhŠ АjhŠ АUО$Р$Т$Ф$Ц$Ш$Ъ$Ь$Ю$а$в$д$ж$и$к$м$о$р$§§§§§§§§§§§§§§§§ё $$dha$gdдuњ901P:pдuњА‚. АЦA!А‰"А‰#‰$‰%ААХАХ Ф$$If–кџ!vh5жX5ж№#vX#v№:V–F tрж0џџџџџџі6і5жX5湆œ<@ёџ< Normalny_HmHsHtH@@@ NagBѓwek 1$$@&a$CJD@D NagBѓwek 2$$@&a$5CJJA@ђџЁJ Domy[lna czcionka akapituTi@ѓџГT  Standardowy :V і4ж4ж laі ,kєџС, Bez listy 8@ђ8 NagBѓwek  ЦИp#4 @4 Stopka  ЦИp#@B@@ Tekst podstawowyCJ0)@Ђ!0 Numer strony8>@28 TytuB$„д^„дa$5tš@ГCt XVTabela - Siatka7:Vж0џџџџџџ  џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ џџџџ џџџџ џџџџ џџџџџџџџ џџџџ џџџџ џџџџ џџџџ      џџ ,џџџџ@[œžŸЉ§ўџ•–š› ЉЊЎЏDEIJŸ ЄЅхцъыstxyЉЊТзїљњќ§    0€€@0€€˜0€€˜@0€€˜@0€€˜@0€€Љ@0€€Ј Љ@0€€Ј ™@0€€Ќ ˜@0€€˜@0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€Ш‘0€ˆб00Ш‘0Аˆб00Ш‘0АШ‘0АШ‘0Аˆб00\jШ‘0шАШ‘0ФА@[œžŸ§ўџ•–š› ЉЊЎЏDEIJŸ ЄЅхцъыstxyЉЊТз Ш‘0€Ш‘0€Ъ‘0€Ш‘0€Ш‘0€Ш‘0€Ш‘08‰^”•™ Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ш‘00€Ъ‘0ФЏ   $р$  ь!О$р$ о$ 4>b‰šЉЯћ @џ•€@џ•Œ@џ•€ !•№8№@ёџџџ€€€ї№š№№0№( № №№B №S №ПЫџ ?№№ џџ z0p0z1z2z3z4z5z6z7›ЏJЅыy ›ЏJЅыy UXяђїїљљњњќ§џ     [\Ÿ аеabћќїїљљњњќ§џ     @[›Ÿзіїїљљњњќ§џ     їїљљњњќ§џ     4XU0цЖД џ„h„˜ўЦh^„h`„˜ўo(4XU0џџџџџџџџ.х-…$џ .`;z%I,Цy6h37ђEшZLUaTйvU XVWнY[Зk\P ^№(^?E^~Gešwy%S}‡2…8†г'†kb‡А“џ—уs—ёHž6PŸš ЅJЊŠ А:К4Л?BХЭЫ{;ЭSЮюrжv>м`уг`у?ідuњŸЉ§ўїљќџ  –S0џџAktDataдmHAktNrјmHSprawaTя[21 marca 2016r. 12/2016/K+zasad udostpniania informacji publicznej. џ@4Џ @@ @@џџUnknownџџџџџџџџџџџџGю‡z €џTimes New Roman5€Symbol3&ю ‡z €џArial"1 Œ№ХЉˆЋC'ФБCGhKq†GАGА!№‰‰dД€€4dѓѓ2ƒ№ппHX №џ?тџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџдuњ2џџ1C:\DOCUME~1\ewaani\USTAWI~1\Temp\Projekt_PZPM.dot!ZaBcznik Nr 2 do zarzdzenia Nr ewaanibardzi ўџр…ŸђљOhЋ‘+'Гй0˜Фарь   @ L X dpx€ˆт$ZaГЙcznik Nr 2 do zarzЙdzenia Nr ewaaniProjekt_PZPMbardzi4Microsoft Office Word@@19мЗТ@ИŸБrƒб@ˆ „бGАўџеЭеœ.“—+,љЎ0 hp|„Œ” œЄЌД М ътUMѓ' "ZaГЙcznik Nr 2 do zarzЙdzenia Nr TytuГ ўџџџўџџџ !"#$%&'()*+,-.ўџџџ0123456ўџџџ89:;<=>ўџџџ§џџџAўџџџўџџџўџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџRoot Entryџџџџџџџџ РFPjGП„бC€Data џџџџџџџџџџџџ1TableџџџџЇWordDocumentџџџџ;,SummaryInformation(џџџџџџџџџџџџ/DocumentSummaryInformation8џџџџџџџџ7CompObjџџџџџџџџџџџџzџџџџџџџџџџџџўџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџўџ џџџџ РF(Dokument programu Microsoft Office Word MSWordDocWord.Document.8є9Вq