Zamówienie: 4/2006/pn

Sygnatura zamówienia: 4/2006/pn
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 25 września 2006
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Urząd Miasta Poznania

Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w postaci zestawów komputerowych, w tym monitorów, drukarek i innych urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania operacyjnego i użytkowego

Termin wykonania zamówienia

15 listopad 2006r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Budynek Biblioteki Raczyńskich , Poznań 61-739, Plac Wolności 19

w pokoju nr 6 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

6 października 2006 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w

Budynek Biblioteki Raczyńskich, Poznań, 61-739, Plac Wolności 19

Kontakt:

Anna Chwalisz

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:

a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tj. udokumentują należyte wykonanie minimum 2 dostaw sprzętu komputerowego w terminie od 24 września 2001 do 24 września 2006 r. o wartości brutto minimum 60.000,- złotych,

c)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

e)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,

f)Dostarczą sprzęt komputerowy objęty gwarancją przez okres co najmniej 3 lat od podpisania umowy, a drukarki i monitory objęte gwarancją w zakresie proponowanym przez producenta.

g)Oświadczą, że dostarczony sprzęt będzie zgodny z certyfikatami bezpieczeństwa CE.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów. Z treści załączonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

b) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty:

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ),
2. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 3 do SIWZ),
3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie,
Uwaga! W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych,
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym);
6. Wykaz wykonanych dostaw sprzętu komputerowego, które zostały zakończone w okresie od 24 września 2001 do 24 września 2006 r. o wartości jednostkowej minimum 60.000,- zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty (Załącznik nr 4 do SIWZ)
Wykaz winien zawierać co najmniej dwie dostawy odpowiadające w/w warunkom.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot,

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

6 listopada 2006

SIWZ z załącznikami

Modyfikacje treści SIWZ

Metryczka

Opis zmian: Edycja treści ogłoszenia
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2006-09-25 11:27