Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu

Data publikacji: 2021-01-15
Nr ref.: CC/9/2021
Wydział: Biuro Cyfryzacji i Cyberbezpieczeństwa
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-02-17

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa finansowa Biura, w tym:

- uzgadnianie i przygotowywanie budżetu zadaniowego Biura,

- prowadzenie analizy stopnia realizacji budżetu zadaniowego i wykorzystania środków budżetowych będących w dyspozycji Biura,

- opracowywanie zmian planu finansowego,

- prowadzenie bieżącej ewidencji zleceń, porozumień oraz rejestru umów, dotyczących zobowiązań finansowych Biura

- nadzorowanie wydatków Biura

  • przygotowanie i monitorowanie realizacji rocznego planu zamówień publicznych, w tym również przygotowanie dokumentacji
  • ewidencja zasobów sprzętowych oraz koordynacja inwentaryzacji
  • prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi i delegacjami pracowników Biura

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - nauki społeczne
  • przynajmniej 2-letnie doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z planowaniem i rozliczaniem budżetu lub zamówieniami publicznymi
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe - finanse i rachunkowość
  • doświadczenie w pracy w działach finansowo-księgowych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie/ skany świadectw pracy, kserokopie/ skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z instytucjami i klientami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w tworzeniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_CC_9_2021.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Ajchsztet
Data wytworzenia informacji: 2021-02-17 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2021-02-17 14:14