Oferta: ds. analiz informacji merytorycznej

Data publikacji: 2020-10-01
Nr ref.: PK/131/2020
Wydział: Biuro Poznań Kontakt
Stanowisko: ds. analiz informacji merytorycznej

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-10-29

Zakres podstawowych czynności

  • rozwój usług Biura Poznań Kontakt, w tym m.in.: monitorowanie zasobów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawców, wsparcie zarządzania projektami prowadzonymi na rzecz rozwoju usług Biura, koordynacja projektów z zakresu automatyzacji procesów i usług teleinformacyjnych
  • prowadzenie szkoleń przygotowujących brokerów informacji merytorycznej do obsługi danych obszarów
  • wsparcie Oddziałów Informacji Teleinformatycznej poprzez:

- udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania w ramach połączeń przychodzących, w tym m.in. dotyczących ewidencji ludności, dowodów osobistych, aktów stanu cywilnego, rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawania uprawnień do kierowania pojazdami, rejestracji pojazdów, świadczeń socjalnych, informacji pasażerskiej, gospodarki odpadami

- prowadzenie interaktywnego kalendarza przyjęć interesantów, kontaktowanie interesantów z pracownikami merytorycznymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe
  • znajomość technologii i produktów z zakresu ICT/RPA (technologii informacyjno-komunikacyjnych/automatyzacji procesów)
  • komunikatywność

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu systemów komunikacji z klientami lub w obszarze świadczenia usług instytucjonalnych lub automatyzacji procesów
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
  • posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: Poznań, ul. Matejki 50
  • praca głównie przy komputerze
  • kontakt z klientami
  • praca wg grafiku w godzinach 7.30-20.00
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu komunikacji z mieszkańcami
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PK_131_2020.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru - PK/131/2020 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2020-10-29 11:18