Oferta: ds. obsługi sesji rady

Data publikacji: 2020-04-16
Nr ref.: RM/55/2020
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: ds. obsługi sesji rady

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-05-07

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie listy obecności radnych na sesjach
  • sporządzanie protokołów sesji
  • redagowanie uchwał podjętych przez Radę Miasta
  • prowadzenie ewidencji protokołów sesji i rejestru uchwał Rady
  • przekazywanie uchwał Rady Prezydentowi i organom nadzoru
  • wprowadzanie podjętych uchwał do Biuletynu Informacji Publicznej i przekazywanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wlkp.
  • obsługa Internetowego Asystenta Radnego i Edytora Aktów Prawnych w zakresie uchwał Rady

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - nauki społeczne
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • umiejętność szybkiego pisania na komputerze
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów pakietu Office
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w zakresie sporządzania protokołów
  • wiedza z zakresu funkcjonowania organów samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_RM_55_2020.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: wynik naboru 55/2020 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2020-05-07 10:21