Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 94024
2. Zakres przedmiotowy wniosku wydanie zezwolenia na usunięcie drzew pasy drogowe Stare Miasto północ
3. Znak sprawy KSr-III.6131.1.510.2024
4. Data złożenia 2024-11-21
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Zarząd Dróg Miejskich WILCZAK 17, 61-623 POZNAŃ,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
Wydział Klimatu i Środowiska,
Oddział Zezwoleń I Interwencji W Obszarze Zieleni,
nr pokoju : 106, 107, 213,
nr telefonu kontaktowego : 878-40-63
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Działki

Położenie działek: 50/25/8/3, 50/25/9/24, 50/27/7/34, 50/27/7/35, 52/02/49/23, 52/11/1/4, 52/21/76/2, 52/36/105, 52/36/2/13, 52/37/1, 52/37/78, 53/01/48, 53/17/147/26, 53/21/71/153, 56/05/247/1
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-12-20 16:11:16.0