Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Wykaz według nowego wzoru

Lp. Wykaz według nowego wzoru
1. Numer karty/rok 4290/2004
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu wydanie zezwolenia na usunięcie drzew rosnących na terenie Osiedla Kosmonautów
5. Zakres przedmiotowy dokumentu j.w
6. Obszar województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
7. Znak sprawy OS.OZ/76391-656/04
8. Dokument wytworzył Poznańska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Winogrady", Administracja Osiedla Kosmonautów, os. Kosmonautów 118, 61-641 Poznań
9. Data dokumentu 2004-10-05
10. Dokument zatwierdził Michał Bugajny
11. Data zatwierdzenia dokumentu Zaakceptowano do BIP w dniu 01.08.2009 11:38:27
12. Miejsce przechowywania dokumentu Prezydent Miasta Poznania, (Urząd Miasta Poznania, Wydział Ochrony Środowiska, Ochrona Zieleni, pok. 207),
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ochrony Zieleni,
nr pokoju : ,
nr telefonu kontaktowego : ,
kos@um.poznan.pl
13. Adres elektroniczny
14. Czy dokument jest ostateczny brak danych
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2009-01-09
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi MS Access id=3928

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-07-18 16:12:26.0