Sesja Rady Osiedla numer: Sesja nr XV, 2020-07-09 18:00

Kadencja Rady Osiedla

24.03.2019 - 21.04.2024

Miejsce i przewidywany program sesji

Sesja z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość:

Transmisja sesji w Internecie na kanale Miasta Poznań w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/user/PoznanPL

Osoby chcące zabrać głos w czasie sesji proszone  są o zgłoszenia e-mailowe do 8 lipca br. na adres waldemar_rembas@um.poznan.pl

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum, powołanie protokolanta.
  2. Informacja Zarządu Osiedla o działaniach podjętych między sesjami.
  3. PU w sprawie wyrażenia zgody na zmianę przeznaczenia środków celowych dla Szkoły Podstawowej nr 71.
  4. PU w sprawie przystąpienia do konkursu na dofinansowanie zadań inwestycyjnych jednostek pomocniczych Miasta - osiedli na 2021 rok.
  5. PU w sprawie wniosku do wydziałów i miejskich jednostek organizacyjnych o dokonanie zmian w planie finansowym na 2020 rok.
  6. PU w sprawie wniosku do Prezydenta Miasta Poznania o modyfikację zasad koszenia terenów podlegających wydziałom i miejskim jednostkom organizacyjnym.
  7. PU w sprawie zaopiniowania budowy sieci cieplnej wraz z komorą ciepłowniczą na ul. Kościelnej.
  8. PU w sprawie wniosku do Prezydenta Miasta Poznania o dokończenie procesu planowania i przystąpienie do realizacji projektu zagospodarowania wnętrza ul. Kościelnej.
  9. PU w sprawie wniosku do Biura Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta o zmianę organizacji ruchu na ul. Prusa.
  10. PU w sprawie wniosku do PINB oraz MKZ o doprowadzenie do usunięcia niezgodnych z prawem reklam na działce u zbiegu ulic Słowackiego i Roosevelta.
  11. PU w sprawie wniosku do Prezydenta Miasta Poznania o podjęcie działań mających na celu utworzenie programu dofinansowania systemów małej retencji.
  12. PU w sprawie diet dla członków organów Osiedla.
  13. Omówienie procesu składania wniosków do Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Poznania.
  14. Omówienie procesu tworzenia projektu planu wydatków na 2021 rok i wniosków, które wpłynęły do projektu planu.
  15. Omówienie problemów związanych z ruchem drogowym przy ul. Jackowskiego.
  16. Ustalenie nowej formuły dyżurów radnych dla mieszkańców.
  17. Wolne głosy i wnioski.
  18. Zamknięcie sesji.

Przewodnicząca

Rady Osiedla Jeżyce

(-) Aleksandra Sołtysiak-Łuczak

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych podczas zdalnej sesji dostępna jest pod poniższym adresem:

https://www.poznan.pl/mim/osiedla/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-podczas-zdalnej-sesji-rady-osiedli,0/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-podczas-zdalnej-sesji-rady-osiedli,doc,1117/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-podczas-zdalnej-sesji-rady-osiedli,101030.html

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: RO Jeżyce
Data wytworzenia informacji: 2020-07-09 00:00
Opis zmian: Inf. o zakończeniu sesji RO Jeżyce (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Kamil Matyja
Data i godzina publikacji: 2021-01-13 09:13