Sesja Rady Osiedla numer: Sesja nr XVIII, 2022-11-16 17:00

Kadencja Rady Osiedla

24.03.2019 - 21.04.2024

Miejsce i przewidywany program sesji

Sesja w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość:

https://poznan-pl.zoom.us/j/94925674002?pwd=em5VbWdveXhRdHY1TGpqSTZmRitOUT09

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum, powołanie protokolanta.
  2. Przedstawienie oraz przyjęcie porządku obrad.
  3. Projekt uchwały w sprawie zdalnego trybu obradowania.
  4. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Osiedla Rataje do komisji konkursowych organizowanych przez Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych.
  5. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania planowanego przez Miasto zbycia nieruchomości miejskiej położonej przy ul. Jana Pawła II.
  6. Informacja Zarządu Osiedla oraz Komisji z prac pomiędzy sesjami.
  7. Wolne głosy i wnioski.
  8. Zamknięcie sesji.

                                                                                                  

                        Przewodniczący Rady Osiedla Rataje

                  (-) Adam Pawlik

                                              

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych podczas zdalnej sesji dostępna jest pod poniższym adresem:

https://www.poznan.pl/mim/osiedla/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-podczas-zdalnej-sesji-rady-osiedli,0/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-podczas-zdalnej-sesji-rady-osiedli,doc,1117/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-podczas-zdalnej-sesji-rady-osiedli,101030.html

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: RO Rataje
Data wytworzenia informacji: 2022-11-16 00:00
Opis zmian: Informacja o zakończeniu Sesji RO Rataje (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agata Maliszewska
Data i godzina publikacji: 2022-11-17 10:23