OSIEDLE ŚW. ŁAZARZ

Strona osiedla w Portalu Osiedli Poznania

Zobacz

Kadencja Rady Osiedla

24.03.2019 - 24.03.2023

Skład Rady Osiedla

Badzińska Sylwia, Ellmann Joanna, Hoffmann Agnieszka, Janowski Andrzej, Kosiedowski Wojciech, Koszal Dorota, Kowalczyk Paweł, Krupa Dawid, Łukarska Janina, Marciniak Damian, Michalak-Pietkiewicz Agnieszka, Modrzyński Roman, Naradowski Tomasz, Nowak Maciej, Pakuła Marcin, Pawelczyk Szymon, Skurzyński Jakub, Smirnow Amadeusz, Stecka Klaudia, Sterczewski Franciszek, Szeszuła Beata.

Skład Zarządu Osiedla

Andrzej Janowski (Przewodniczący Zarządu), Wojciech Kosiedowski (Zastępca Przewodniczącego Zarządu), Beata Szeszuła (Zastępca Przewodniczącego Zarządu), Roman Modrzyński, Szymon Pawelczyk, Amadeusz Smirnow, Franciszek Sterczewski.

Przewodniczący/Przewodnicząca Rady Osiedla

Marcin Pakuła

Przewodniczący/Przewodnicząca Zarządu Osiedla

Andrzej Janowski, tel. 695 928 513

Adresy:

Siedziba: XXXIII Liceum Ogólnokształcące Szkoła Podstawowa nr 33, ul.Stanisława Wyspiańskiego 27
Adres do korespondencji: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta, ul. Libelta 16/20 61-706 Poznań, Osiedle Św. Łazarz
Email: Osiedle_Lazarz@um.poznan.pl

Dyżur

godz.18:00: 9 stycznia, 12 luty, 11 marca, 15 kwietnia , 13 maja. 10 czerwca, 8 lipca, 12 sierpnia, 9 września, 14 października, 18 listopada, 9 grudnia

Powołanie Osiedla

Statut Osiedla

Regulamin Rady Osiedla

Regulamin Rady Osiedla Św. Łazarz: (23.56kB) pobierz

Wydział Urbanistyki i Architektury - wnioski i decyzje

Wydział Urbanistyki i Architektury - wnioski i decyzje

Osiedle na Planie

Legenda

    granice osiedla

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: RO Św. Łazarz
Data wytworzenia informacji: 2022-07-20 00:00
Opis zmian: sesja RO Św. Łazarz (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Stanisław Winiszewski
Data i godzina publikacji: 2022-07-28 13:48