Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.28.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania hali logistycznej na halę produkcyjno-logistyczną w związku z planowanym przeniesieniem montażu kokpitów samochodowych z hali nr 3 na terenie zakładu nr 4 w Jasinie do hali nr 3 na terenie zakładu nr 1 w Poznaniu, planowane do realizacji na działkach ewidencyjnych o nr 1/1 ark. 25 obręb 02; 2/4, 3/13 ark. 14 obręb 02.

Wnioskodawcą jest podmiot: Volkswagen Poznań Sp. z o.o., reprezentowany przez Panią Danutę Dutkiewicz.

Zawiadamiamy [1] [2] o przekazaniu kopii złożonego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu, z prośbą o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska uwzględniającym łącznie uwarunkowania, o których mowa w przepisach szczególnych [2].

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [3], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.28.2025

od 2025-05-13 do 2025-05-27

KSr-V.6220.1.22.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa i rozbudowa hali magazynowej z zapleczem socjalno-biurowym oraz przebudowa infrastruktury technicznej zlokalizowanej przy ul. Sycowskiej 40 w Poznaniu"

Wnioskodawca: PGD POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Sycowska 40, 60-003, reprezentowany przez Pana Pawła Spychałę,

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2] o wezwaniu Wnioskodawcy pismem z dnia 12.05.2025 r. do złożenia wyjaśnień w zakresie  Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 30.04.2025 r. (data wpływu: 02.05.2025 r.), znak: WOO‑IV.4220.586.2025.KL.1 oraz zagadnień sformułowanych przez tut. Wydział w zakresie: emisji hałasu oraz gospodarki odpadami.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.22.2025

od 2025-05-13 do 2025-05-27

KSr-V.6220.1.40.2023

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

W ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami w Poznaniu przy ul. Opieńskiego i ul. Szeligowskiego, na działkach nr ew. 157/5, 158/6, 189/57 (ark. 18) obr. 0053 Piątkowo" (Wnioskodawca: Echo Investment S.A., Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce), informujemy [1]:

  • o ponownej możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, który wraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy znajduje się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a;

Zapoznawać się ze sprawą można od pon do pt w godzinach: 7.30 - 15.30. W celu usprawnienia udostępnienia dokumentacji spawy zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego.

  • o możliwości składania uwag i wniosków w formie: 

-       pisemnej w biurze podawczym Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania (ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań - Sala Obsługi Klienta, Wejście B, I piętro, pkt G, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

lub

-       elektronicznej: adres e-mail: ksr@um.poznan.pl, adres E-doręczeń: AE:PL-46081-20925-AEABE-27, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /UMPoznan/SkrytkaESP

Uwagi i wnioski można składać w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 14.05.2025 r. do 12.06.2025 r.

Zgłoszone w ww. terminie uwagi i wnioski, rozpatrzymy w toku postępowania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskażemy w uzasadnieniu decyzji. Zwracamy uwagę, że uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście lub osobiście złożyć uwag lub wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. (061_ 878 40 83, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: kamila_bogucka@um.pozna.pl, w celu ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Jednocześnie przypominamy, że uwagi i wnioski mogą Państwo składać za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.40.2023

od 2025-05-13 do 2025-06-12

KSr-V.6220.1.40.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami w Poznaniu przy ul. Opieńskiego i ul. Szeligowskiego, na działkach nr ew. 157/5, 158/6, 189/57 (ark. 18) obr. 0053 Piątkowo"

Wnioskodawca: Echo Investment S.A., Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, reprezentowany przez Pełnomocnika: Pana Adama Marczaka 

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że pismem z dnia 9.05.2025 r. przekazaliśmy zażalenie strony postępowania na postanowienie Prezydenta Miasta Poznania z dnia 25 kwietnia 2025 r. znak: KSr-V.6220.1.40.2023 (dawn. KOS-V.6220.1.35.2022) odmawiającego zawieszenia niniejszego postępowania, wraz z aktami sprawy, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.40.2023

od 2025-05-13 do 2025-05-27

KSr-V.6220.1.145.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie i rozbudowie układu drogowego w ramach zadania pn. Budowa węzła przesiadkowego przy przystanku pasażerskim Poznań Suchy Las wraz z likwidacją kolizyjnego przejazdu drogowego przez linie kolejowe w ciągu ul. Sucholeskiej w ramach projektu pn.: Integracja węzłów na północnej obwodnicy towarowej m. Poznania z miejskim transportem zbiorowym - dokumentacja.

Wnioskodawca: Prezydent Miasta Poznania w imieniu i na rzecz którego działa Wójt Gminy Suchy Las, którego reprezentuje Pełnomocnik Pani Agata Cerkiewicz-Czerwińska, SAFEGE Biuro Regionalne w Poznaniu, ul. Kobaltowa 6, 62-002 Złotniki.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2] o przekazaniu wyjaśnień Inwestora do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu w celu uzupełnienia materiału dowodowego oraz uzyskania uzgodnienia warunków realizacji planowanego przedsięwzięcia przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia [3].

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 77ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

od 2025-05-12 do 2025-05-26

KSr-V.6220.1.49.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na utworzeniu punktu przetwarzania odpadów powstałych z podręcznego sprzętu przeciwpożarowego, tj. gaśnic, agregatów proszkowych i śniegowych, a następnie ich demontażu na elementy składowe, których część po jest kwalifikowana do ponownego użycia (lokalizacja przedsięwzięcia  działki o nr ewid. 12/5 i 10/5, ark. 20, obręb 01 Główna).

Wnioskodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe TEL-POŻ-SYSTEM "ISKRA" Sp. z o.o., ul. Krańcowa 11, 61-022 Poznań, reprezentowane przez prokurenta: Pana inż. Macieja Piłata.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazaliśmy uzyskane uzupełnienia materiałów do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.49.2024

od 2025-05-09 do 2025-05-23

KSr-V.6220.1.155.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie 27 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w tym max. 16 budynków - 12 lokalowych wolnostojących oraz 11 budynków 6 lokalowych w zabudowie szeregowej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz urządzeniami i instalacjami technicznymi w miejscowości Poznań, na części działek ewidencyjnych nr 4/627 i 4/629, ark. 06, obręb 25 Strzeszyn.

Wnioskodawca: G-M Inwest Sp. z o.o., ul. Skwierzyńska 20, 61-615 Poznań reprezentowany przez pełnomocnika Pana Jacka Maślińskiego

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazaliśmy uzyskane uzupełnienie materiałów do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.155.2023

od 2025-05-09 do 2025-05-23

KSr-V.6220.1.88.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Punkt tymczasowego magazynowania (zbierania) odpadów innych niż niebezpieczne na terenie centrum logistycznego należącego do przedsiębiorstwa Merida Sp. z o.o. w Poznaniu przy ul. Sucholeskiej 32, planowane do realizacji na działce o nr ewid. 11/15, ark. 15 obręb 25

Wnioskodawcą jest podmiot: Merida Sp. z o.o., ul. Karkonoska 59, 53-015 Wrocław

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2][3]:

  • o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów  przed wydaniem decyzji; mają Państwo 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia na ww. czynności;
  • o wydaniu przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu postanowienia (znak: WOO-IV.4220.78.2025.MDK.2 z dnia 7.02.2025 r.), w którym to wyrażono opinię, że dla ww. przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Ponadto, tamtejszy Organ wskazał na konieczność uwzględnienie w decyzji następujących warunków i wymagań:

1) Na terenie zakładu zbierać odpady inne niż niebezpieczne stanowiące odpady papieru i tektury, w maksymalnej ilości do 80 Mg/rok.

2) Odpady magazynować w workach typu big-bag, ustawionych na utwardzonym podłożu w hali magazynowej, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami szczegółowymi.

3) Na terenie zakładu nie prowadzić procesów przetwarzania odpadów.

4) Obiekt wyposażyć w sorbenty do neutralizacji potencjalnych zanieczyszczeń.

5) Prace realizacyjne oraz ruch pojazdów związanych z realizacją przedsięwzięcia ograniczyć do pory dnia, to jest: 6:00 - 22:00.

6) Działalność zakładu ograniczyć do pory dnia, to jest: 6:00 - 22:00.

7) W związku z realizacją przedsięwzięcia nie prowadzić wycinki drzew i krzewów.

  • o wydaniu przez Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu opinii (znak: PZ.ZZŚ.4901.13.2025.MS.1 z dnia 16.01.2025 r.), w której to nie stwierdzono potrzeby obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,
  • o wydaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu  opinii sanitarnej (znak: NS.9022.45.2025 z dnia 25.04.2025 r.); w której to stwierdzono brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i odstąpiono od określenia zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
  • o warunkach realizacji planowanego przedsięwzięcia sformułowanych przez Organ prowadzący postępowanie:

1) Na etapie budowy przedsięwzięcia wyznaczyć miejsce magazynowania odpadów, prowadzić segregację odpadów i przekazywać uprawnionym posiadaczom odpadów.

2) Stosować materiały i surowce, które po wykorzystaniu pozwolą na ich ponowne wykorzystanie lub odzysk.

3) Przekazywać wytwarzane odpady do zagospodarowania zgodnie z ich właściwościami  i przepisami szczególnymi. Przy wyborze podmiotu zagospodarowującego odpady uwzględnić właściwą hierarchię postępowania z odpadami.

4) Prowadzić stały monitoring stanu technicznego sprzętu budowlanego i transportowego oraz w przypadku wystąpienia zanieczyszczenia gruntu, neutralizować miejsca mogące powodować ewentualne zagrożenie dla środowiska gruntowo-wodnego.

5) W przypadku przedostania się zanieczyszczeń do gruntu lub wód należy bezzwłocznie podjąć działania zmierzające do usunięcia skutków i przyczyn awarii.

6) Potrzebne naprawy i konserwacje pojazdów należy zorganizować  na uszczelnionym podłożu, chroniącym przed ewentualnym wyciekiem zanieczyszczeń do gruntu.

Wyjaśniamy, że wszystkie warunki określone w stanowiskach ww. Organów zostaną zawarte w...

Pełna treść obwieszczenia w załączniku!!

od 2025-05-09 do 2025-05-23

zgromadzenie zwykłe

Zgromadzenie publiczne zgłoszone w trybie zwykłym, zaplanowane w Poznaniu na dzień 29.05.2025 r. w godzinach od 17:00 do 19:30. Zgromadzenie rozpocznie się  w Poznaniu na Placu Adama Mickiewicza. Nastepnie uczestnicy przejdą ulicami Święty Marcin, Ratajczaka, Kościuszki, Krakowską, Strzelecką, Drogą Dębińską do Parku Jana Pawła II gdzie zgromadzenie się zakończy. Zawiadomienie zawiera wszystkie elementy wymagane ustawą z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1389).

od 2025-05-08 do 2025-05-29

UA-V.6740.171.2025

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA POZNANIA

O WYDANIU DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ

Zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w zw. z art. 35 ust. 9 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,

informuję

poprzez podanie obwieszczenia do publicznej wiadomości:

- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania,

- na elektronicznej tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. organu,

- w miejscu planowanego przedsięwzięcia,

że w dniu 30.04.2025 r. została wydana decyzja nr 277/2025 o pozwoleniu na budowę dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi i handlowymi przy ul. Głogowskiej 112 (dz. nr 3/7 ark. 36 obręb Łazarz), ul. Hetmańskiej 47 (dz. nr 3/5 ark. 36 obręb Łazarz) oraz na działce nr 2/1 ark. 36 obręb Łazarz w Poznaniu, która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko.

W związku z powyższym informuję, że:

- załącznikiem do obwieszczenia jest treść decyzji nr 277/2025 z dnia 30.04.2025 r. udostępniona z dniem.08.05.2025 r. na okres 14 dni,

- można złożyć wniosek o udostępnienie dokumentacji sprawy - w trybie określonym w dziale II Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

od 2025-05-08 do 2025-05-22

KSr-V.6220.1.25.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku w sprawie wydania decyzji nakładającej obowiązek ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia w zakresie oddziaływania akustycznego zmodernizowanej Linii Kolejowej nr 354 Poznań Główny POD - Piła Główna na tereny podlegające ochronie przed hałasem położone wzdłuż odcinka ww. linii kolejowej przebiegającego przez teren miasta Poznania.

Wnioskodawcą jest podmiot: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., reprezentowany przez Pełnomocnika Panią Ewę Makosz

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2][3][4]:

  • o wydanej decyzji z dnia 7.05.2025 r. umarzającej w całości postępowanie ws. wydania decyzji nakładającej na Inwestora: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa obowiązek ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia w zakresie hałasu emitowanego podczas funkcjonowania odcinka zmodernizowanej Linii Kolejowej nr 354 Poznań Główny POD - Piła Główna przebiegającego przez teren miasta Poznania

POUCZENIE

Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od daty doręczenia. Doręczenie niniejszej decyzji uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

[1] Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[4]  Na podstawie art. 105 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku art. 378 ust. 2a ustawy Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.)

KSr-V.6220.1.25.2024

od 2025-05-08 do 2025-05-22

KSr-V.6220.1.59.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "3-05-15-103-1 - Poznań - sieć wodociągowa w ul. B. Lerczakówny oraz pn. 5-05-21-004-1 i 5-05-22-170-1 - Poznań - kanalizacja sanitarna w rejonie ul. Nowe Kotowo"

Wnioskodawca: Aquanet S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowany przez Panią Joannę Urbańską

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], o wydaniu w dniu 06.05.2025 r. przez Prezydenta Miasta Poznania postanowienia znak: KSr-V.6220.1.59.2024 o sprostowaniu oczywistej omyłki pisarskiej w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Prezydenta Miasta Poznania z dnia 22.04.2025 r., znak: KSr-V.6220.1.59.2024 stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn. "3-05-15-103-1 - Poznań - sieć wodociągowa w ul. B. Lerczakówny oraz pn. 5-05-21-004-1 i 5-05-22-170-1 - Poznań - kanalizacja sanitarna w rejonie ul. Nowe Kotowo".

Na przedmiotowe postanowienie przysługuje stronom zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w terminie 7 dni od dnia jego odbioru [3].

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[3] Na podstawie art. 141 §1 i § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.59.2024

od 2025-05-07 do 2025-05-21

KSr-V.6220.1.43.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: Budowa Centralnego Zintegrowanego Szpitala Klinicznego w Poznaniu - centrum medycyny interwencyjnej (etap I CZSK) w zakresie Modułów 1, 2a, 2b i 3b (etap Ib CZSK) i 3a, 4a, 4b, 5a, 5b wraz z pawilonem wejściowym oraz inwestycji w zakresie modułów 6a, 6b, 7a, 7b, 8a, 8b, 9a, 9b - rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w zakresie modułów 6a, 6b, 7a, 7b, 8a, 8b, 9a, 9b (lokalizacja inwestycji: działki ewid. nr 3/8, 4/5, 5/4 oraz część działek ewid. nr 7, 3/3, ark. 14, obręb 0039 Łazarz).

Wnioskodawca: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań reprezentowany przez Pana Adama Brzezińskiego, P.T.H. ATEST Sp. z o.o., ul. Orna 20A, 61-671 Poznań

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że pismem z dnia 5.05.2025 r. wezwaliśmy pełnomocnika Wnioskodawcy [3] do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia materiałów w sprawie w zakresie uwag sformułowanych przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu oraz Wydziału Klimatu i Środowiska  Urzędu Miasta Poznania.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572 ze zm.)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572 ze zm.).

KSr-V.6220.1.43.2024

od 2025-05-07 do 2025-05-21

KSr-V.6220.1.178.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych o budynek mieszkalny wielorodzinny z funkcją usługową, garażem podziemnym wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Obornickiej, Włościańskiej i Wojciechowskiego w Poznaniu, planowane do realizacji na działkach o nr ewid. 15, 16/17 i 16/26, ark. 02, obręb Winiary.

Wnioskodawca:  ROBYG Piątkowo Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 1, 02-972 Warszawa

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wezwaliśmy Wnioskodawcę do wyjaśnień i uzupełnienia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko [3] [4] w zakresie uwag Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu.

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.+48 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel..+48 61 878 4939, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [5], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[4] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[5] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.).

od 2025-05-07 do 2025-05-21

KSr-V.6220.1.19.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowa istniejącego zakładu o halę produkcyjno-magazynową z częścią socjalno-biurową oraz całą niezbędną infrastrukturą w m. Poznań przy ul. Żmigrodzkiej 37, obręb 36 Junikowo, ark. 43, na działkach o nr ewidencyjnych 45/7, 45/8, 45/9, 45/10, 45/11, 45/12, 45/13, 45/14, 45/15, 45/16, 45/17, 45/18, 46,48/3, 48/4, 47/3, 47/8, 47/10, 47/9, 47/6, 47/5.

Wnioskodawca: GPI Poznań Sp. z o.o., ul. Żmigrodzka 37, 60-171 Poznań, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Piotra Kruszyńskiego

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wzywamy Inwestora do uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia na środowisko w zakresie uwag związanych z emisją hałasu.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.19.2024

od 2025-05-07 do 2025-05-21

KSr-V.6220.1.24.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Przebudowie i rozbudowie pieców szybowych w hali nr 1 Odlewni, mających na celu podniesienie efektywności energetycznej procesu topienia w nich stopów aluminium, zlokalizowanego w Odlewni Aluminium VW Poznań przy ul. 28 czerwca 1956 nr 240 w Poznaniu, na dz. o nr. Ewid. 20/4, ark. 23, obręb 61 Wilda".

Wnioskodawca: Volkswagen Poznań Sp. z o.o., ul. Warszawska 349, 61-060 Poznań reprezentowany przez pełnomocnika Panią Danutę Dutkiewicz

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wezwaliśmy Inwestora do złożenia wyjaśnień m. in. w zakresie ochrony powierzchni ziemi, ochrony przed hałasem i emisją zanieczyszczeń do powietrza.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.24.2025

od 2025-05-07 do 2025-05-21

KSr-V.6220.1.66.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Budowie i rozbudowie układu modułowych stacji schładzania oraz układu sprężonego powietrza w hali nr 2" (lokalizacja przedsięwzięcia działka o nr ewid. 20/12, ark. 18, obręb 61 Wilda).

Wnioskodawca: Volkswagen Poznań Sp. z o.o., ul. Warszawska 349, 61-060 Poznań reprezentowany przez pełnomocnika Panią Danutę Dutkiewicz

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], o wydanym postanowieniu z dnia 06.05.2025 r. zawieszające postępowanie [3] [4] ws. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 572)

[4] Na podstawie art. 63 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.66.2024

od 2025-05-07 do 2025-05-21

UA-IV.6740.139.2024

OBWIESZCZENIE

O WYDANIU DECYZJI

O ZEZWOLENIU NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ

Zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w związku z art. 11f ust. 7a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,

informuję

poprzez podanie obwieszczenia do publicznej wiadomości: 

-       w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania,

-       na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. organu,

że w dniu 30.04.2025 r. została wydana decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Psarskie i ulicy Koszalińskiej w Poznaniu (drogi powiatowe), która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko.

W związku z powyższym informuję, że:

- załącznikiem do obwieszczenia jest treść decyzji Prezydenta Miasta Poznania nr 281/2025 z dnia 30.04.2025 r. udostępniona z dniem 07.05.2025 r. na okres 14 dni,

- można złożyć wniosek o udostępnienie dokumentacji sprawy - w trybie określonym
w dziale II Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni
od dnia publicznego ogłoszenia (art.49 Kpa).

od 2025-05-07 do 2025-05-21

KSr-V.6220.1.101.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Zespół budynków mieszkalnych wielorodzinnych z podziemnymi halami garażowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą Poznań, działki nr 29/141, 37/5 ark. 11 obręb 50 Naramowice".

Wnioskodawca: KUBIK Development Sp. z o.o., ul. Cybernetyki 10, 02 - 677 Warszawa, reprezentowany przez Pana Jacka Maślińskiego.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2] o zawieszeniu wystąpienia do Organów opiniujących w związku z koniecznością przeprowadzenia ponownej szczegółowej analizy zgodności planowanego przedsięwzięcia z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.101.2024

od 2025-05-06 do 2025-05-20

KSr-V.6220.1.123.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie 19 domów jednorodzinnych wolnostojących na terenie części działki 104/15 obr. Umultowo położonej przy ulicy bocznej od ul. Rumiankowej w Poznaniu, woj. wielkopolskie.

Wnioskodawca: Pan Tadeusz Waligóra

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2] o wezwaniu Wnioskodawcy pismem z dnia 05.05.2025 r. do złożenia wyjaśnień w zakresie zagadnień związanych z ochroną powierzchni ziemi, emisją hałasu oraz adaptacją do zmian klimatu.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.61 878 4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073), w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.123.2024

od 2025-05-06 do 2025-05-20