Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Obwieszczenia dotyczące postępowań o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID)


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Obwieszczenia dotyczące postępowań o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID)

Komunikat Termin ważności

UA-IV.6740.1040.2024

OBWIESZCZENIE

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WYDANIA

DECYZJI O ZEZWOLENIU NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego w zw. z art. 11c, oraz art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych

zawiadamiam

o wszczęciu na wniosek z dnia 26.08.2024 r. zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Poznania, reprezentowanego przez panią Justynę Litkę - Prezesa Zarządu Spółki Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. w Poznaniu oraz pana Tomasza Płóciniczaka - Wiceprezesa Zarządu Spółki Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. w Poznaniu, działających przez pełnomocnika substytucyjnego - pana Piotra Nowaczyka, postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Rozbudowa ul. Stanisława Rostworowskiego oraz ul. Augusta Emila Fieldorfa w Poznaniu, przewidzianej do realizacji na nieruchomościach lub ich częściach: dz. nr 3/158, 3/161, 3/163, 3/168, 3/169, 3/171, 3/172, 3/173, 3/185, 3/192, 3/257, 3/258, 3/262, 3/263, 3/264, 7/4, arkusz 7, dz. nr 1/4, 1/6, 1/8, 6/7, arkusz 13, obręb 0025 Strzeszyn.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy, mogą w terminie 14 dni, od dnia zawiadomienia
o wszczęciu postępowania, zapoznać się z aktami sprawy oraz zgłosić wnioski dowodowe, ewentualne uwagi i zastrzeżenia, podając sygnaturę akt UA-IV.6740.1040.2024.

Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28.

Zapoznanie się z aktami sprawy oraz kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie:
w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania uważa się za dokonane w dniu jego doręczenia
lub po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Poznania, na stronach internetowych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania, a także w prasie lokalnej (art. 49 Kpa w zw. z art. 11d ust. 5 ustawy).

Z dniem niniejszego zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem tego zakazu jest nieważna (art.11d ust. 9 i 10 ustawy).

od 2024-10-07 do 2024-10-21

UA-IV.6740.560.2024

OBWIESZCZENIE

O WYDANIU DECYZJI

O ZEZWOLENIU NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ

Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych

zawiadamiam

o wydaniu w dniu 27.09.2024 r. decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na rzecz zarządcy drogi Prezydenta Miasta Poznania dla inwestycji pn. Budowa chodnika w ul. Bobrownickiej w Poznaniu - odcinek I (odc. od ul. Szczepankowo do cieku Łężynka), przewidzianej do realizacji na nieruchomościach lub ich częściach: działka nr 8, arkusz 19, dz. nr 2/5, 2/11, 16/13, 16/15, 16/16, 16/28, 16/29, 25, 29, 32/1, arkusz 20, obręb 0009 Spławie.

Powyższej decyzji został nadany rygor natychmiastowej wykonalności.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy, mogą zapoznać się z treścią decyzji, podając sygnaturę akt UA-IV.6740.560.2024, w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury,
ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki
i piątki między 9:00 a 12:00 oraz w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

Od decyzji służy stronie odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Poznania, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji przez wnioskodawcę lub zawiadomienia stron o jej wydaniu. Zawiadomienie stron uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Poznania, na stronach internetowych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania, a także w prasie lokalnej (art.49 Kpa w zw. z art. 11 f ust. 3 ustawy).

Pełna treść obwieszczenia w załączniku.

od 2024-10-02 do 2024-10-16

UA-IV.6740.1053.2024

OBWIESZCZENIE

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WYDANIA

DECYZJI O ZEZWOLENIU NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego w zw. z art. 11c, oraz art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych

zawiadamiam

o wszczęciu na wniosek otrzymany dnia 30.08.2024 r. zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Poznania, reprezentowanego przez Pana Krzysztofa Olejniczaka - dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu, działających przez pełnomocnika substytucyjnego - Pana Tomasza Wilka, postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Juraszów w Poznaniu, przewidzianej
do realizacji na nieruchomościach lub ich częściach: dz. nr 1/7, 33/11, 33/13, 33/14 ark. 26 obręb 0020 Golęcin oraz 104/1, 105/7, 107, 108/2 ark. 03 obręb 0052 Winiary.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy, mogą w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy, mogą wypowiedzieć się
co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań podając sygnaturę akt
UA-IV.6740.1053.2024.

Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP lub bezpośrednio
w Biurze Obsługi Klienta WUiA, w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28.

Zapoznanie się z aktami sprawy oraz kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00,
a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania uważa się za dokonane w dniu jego doręczenia lub po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Poznania, na stronach internetowych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania, a także w prasie lokalnej (art.49 Kpa w zw. art.11d
ust. 5 ustawy).

Z dniem niniejszego zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem tego zakazu jest nieważna (art.11d ust. 9 i 10 ustawy).

od 2024-10-03 do 2024-10-17