Oferta: koordynator do spraw dostępności

Data publikacji: 2020-08-13
Nr ref.: ZSS/112/2020
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: koordynator do spraw dostępności

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-09-11

Zakres podstawowych czynności

  • koordynowanie prac związanych z wdrożeniem rozwiązań wynikających z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie działalności w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem lub zlecaniem audytów dostępności oraz analizy funkcjonujących procedur;
  • promowanie zasad projektowania uniwersalnego;
  • opiniowanie rozwiązań z zakresu dostępności.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w prowadzeniu działań programowych skierowanych do osób ze szczególnymi potrzebami
  • wiedza z zakresu zwiększania dostępności dla osób z różnymi typami niepełnosprawności
  • wiedza w zakresie kierunków i zadań Miasta Poznania na rzecz integracji społecznej osób z niepełnosprawnościami
  • wysokie umiejętności społeczne
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi lub w administracji publicznej
  • doświadczenie w realizacji projektów m.in. finansowanych ze środków Unii Europejskiej
  • doświadczenie we współpracy z mediami
  • wiedza nt. projektowania uniwersalnego
  • umiejętność posługiwania się polskim językiem migowym

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy, delegacje
  • stanowisko pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wpływ na kształtowanie przyjaznych warunków do życia w Mieście dla osób o szczególnych potrzebach
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych
  • sprzyjające warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_naborze_ZSS_112.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2020-09-11 12:30