Oferta: ds. administracyjno-kancelaryjnych

Data publikacji: 2021-09-14
Nr ref.: PO/175/2021
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. administracyjno-kancelaryjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-10-06

Zakres podstawowych czynności

Obsługa administracyjno-kancelaryjna Wydziału, w tym m.in.

  • obsługa korespondencji w systemie Mdok oraz korespondencji wychodzącej
  • koordynowanie zadań związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków w Wydziale
  • prowadzenie i aktualizacja informacji adresowych, telefonicznych, związanych z uprawnieniami pracowników do baz danych itp. zbiorów
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania i pieczęci
  • sporządzanie sprawozdań z zamówień publicznych
  • obsługa telefoniczna Wydziału
  • pełnienie funkcji wydziałowego Administratora Elektronicznych Nośników Informa

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie
  • co najmniej 3-letni staż pracy
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze klienta
  • znajomość programów do obsługi korespondencji
  • umiejętności komunikacji i współpracy
  • samodzielność

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji w samorządowej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PO_175_2021.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2021-10-06 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2021-10-06 09:58