Komunikat: Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu
Wydział/Jednostka ogłaszająca
Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Data obowiązywania
od 2024-10-04 do 2030-10-04
Treść
Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 4.10.2024 r.
Oznaczenie sprawy PCD.1152/98/2024
OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU
- Nazwa oraz adres zamawiającego:
Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Ul. Gdańska 2
61-123 Poznań
NIP: 7781465736
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace graficzne związane ze składem wystawy "Od marzeń do Bramy Poznania" do wersji ulotki.
- Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:
YOS Karol Pawełek, ul. Mławska 34b/13, 87-500 Rypin, NIP: 8921473370, REGON: 341631972
Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)
Komunikat w dziale:
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Bartosz Małolepszy
Data wytworzenia informacji: 2024-10-04 00:00
Opis zmian: Publikacja ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Mleczek
Data i godzina publikacji: 2024-10-04 09:13