Komunikat: Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Wydział/Jednostka ogłaszająca

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

Data obowiązywania

od 2024-10-04 do 2030-10-04

Treść

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 4.10.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/98/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

Ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

NIP: 7781465736

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Prace graficzne związane ze składem wystawy "Od marzeń do Bramy Poznania" do wersji ulotki.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

              

YOS Karol Pawełek, ul. Mławska 34b/13, 87-500 Rypin, NIP: 8921473370, REGON: 341631972

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

Komunikat w dziale:

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Bartosz Małolepszy
Data wytworzenia informacji: 2024-10-04 00:00
Opis zmian: Publikacja ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Mleczek
Data i godzina publikacji: 2024-10-04 09:13