Zamówienie: GP.NZP/341-78/06

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-78/06
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 25 sierpnia 2006
Kwota postępowania: powyżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Usługi projektowe (opracowanie wielobranżowej kompleksowej dokumentacji projektowej). Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej, kompleksowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku przy ul. Św. Jerzego 6/10 w Poznaniu oraz pełnienie nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy załącznik numer 1 do siwz.

Projekt musi być sprawdzony przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej łącznie z wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego.

Wszelkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

CPV - 74222000-1 (usługi projektowania architektonicznego)

Termin wykonania zamówienia

Pożądany - nie dłuższy niż 42 dni od podpisania umowy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

w budynku UMP; Plac Kolegiacki 17

w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

11 września 2006 do godz. 11:00 w pokoju nr 36 w

budynku UMP, Plac Kolegiacki 17

Kontakt:

Aldona Szubert

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno budowlanej łącznie z wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego,

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej łącznie z wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego,

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych łącznie z wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego,

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych łącznie z wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 1000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

2.Aktualną Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie informacja z KRK musi być złożona przez każdy podmiot.

3.Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie informacja z KRK musi być złożona przez każdy podmiot.

4.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.

5.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów:-w pkt. 1,3,4,5- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -w pkt. 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Aktualność powyższych dokumentów wynosi odpowiednio 3 lub 6 m-cy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

6. Wykaz osób posiadających uprawnienia - załącznik numer 4 do siwz oraz Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

10 października 2006

Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych

25 sierpnia 2006

Przedłużenie terminu składania ofert

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2006-09-01 16:15