Oferta: dyrektor rodzinnego domu nr 5 w poznaniu

Data publikacji: 2021-10-11
Nr ref.: PMP/209/2021
Inna jednostka: Prezydent Miasta Poznania
Stanowisko: dyrektor rodzinnego domu nr 5 w poznaniu

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-12-28

Zakres podstawowych czynności

1)  kierowanie placówką i reprezentowanie jej na zewnątrz
2)  merytoryczne i formalne podejmowanie rozstrzygnięć i decyzji związanych z funkcjonowaniem placówki
3)  wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w jednostce oraz prowadzenie polityki kadrowej
4)  zarządzanie mieniem placówki;
5)  prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków sprawozdawczych, rozliczeniowych oraz związanych z planowaniem wydatków budżetowych
6)  utrzymywanie właściwego stanu technicznego obiektów, zapewniając właściwe warunki mieszkalne, sanitarne i bezpieczeństwo przeciwpożarowe
7)  właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykorzystywanie przydzielonych jednostkom funduszy z przestrzeganiem zasad gospodarności i dyscypliny budżetowej
8)  współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi pieczy zastępczej i pomocy społecznej, organizacjami pozarządowymi i innymi

Wymagania obowiązkowe

1)  wykształcenie minimum średnie
2)  co najmniej 5-letni staż pracy
3)  udział w szkoleniu  organizowanym przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej lub prowadzonego przez ośrodek adopcyjny
4)  pozytywna opinia lub złożony wniosek o opinię organizatora rodzinnej pieczy zastępczej dotyczącej predyspozycji do pełnienia funkcji dyrektora
5)  brak pozbawienia, zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej  aktualnie lub w przeszłości
6)  wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego
7)  zdolność do kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do zajmowania stanowiska dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej
8)  brak prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

1)  wykształcenie wyższe na kierunkach: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą
2)  studia podyplomowe w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;3)  staż pracy w pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną
3)  staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną; doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w placówkach opiekuńczo-wychowawczych
4)  doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w placówkach opiekuńczo-wychowawczych;5) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie samorządu powiatowego,  ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, postępowania administracyjnego

Wymagane dokumenty

1) wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line

2)  dokumenty potwierdzające  wykształcenie

3)  dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe

4)  świadectwo ukończenia lub oświadczenie o udziale w szkoleniu organizowanym przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej lub prowadzonego przez ośrodek adopcyjny

5)  opinia lub kopia wniosku o opinię organizatora rodzinnej pieczy zastępczej dotycząca predyspozycji do pełnienia funkcji dyrektora

6)  koncepcja funkcjonowania i rozwoju Rodzinnego Domu Nr 5 w Poznaniu

7)  oświadczenie o braku pozbawienia, zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej aktualnie lub w przeszłości

8)  oświadczenie kandydata dotyczące wypełniania obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego lub oświadczenie o braku zobowiązania do wypełnienia obowiązku alimentacyjnego

9) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

10) oświadczenie, że kandydat korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiada obywatelstwo polskie

11) oświadczenie kandydata o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanychz dysponowaniem środkami publicznymi

Dokumenty należy przedłożyć podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej oraz telefonicznej lub e-mailem.Przedłożenie niezbędnych opinii oraz zaświadczeń: lekarskiego i o ukończeniu wymaganych szkoleń/ kursów musi nastąpić przed zatrudnieniem wybranego kandydata.

Inne informacje:

Warunki pracy:

1)  praca w wymiarze pełnego etatu
2)  wymaga dużej odporności na stres, zarządzania ludźmi, podejmowania decyzji, kontaktów z instytucjami publicznymi
3)  miejsce pracy przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_naborze_PMP_209.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy pl. Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

2) Dane osobowe: imię, nazwisko, dane kontaktowe, miejsce zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane zawarte w składanych oświadczeniach oraz  zaświadczenie lekarskie będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art. 22 1) § 1 Kodeksu pracy, art. 14 ust. 2 pkt. 1 i art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz art. 97 ust. 4 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, którym jest przeprowadzenie postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Rodzinnego Domu Dziecka

3) Inne dane, tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, w tym dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO przetwarzane będą na podstawie zgody

4) Udzielona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

5) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie

6) Dane osób nie wybranych w naborze zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia naboru. Dane osób spełniających wymagania formalne: imię, nazwisko i miejsce zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora

7) Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:a)  adostępu do swoich danych osobowychb)  żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowec)  żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych; dane przetwarzane są niezgodnie z prawemd)  żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

8) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes UODO

9) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę

10) Dane osoby wybranej do zatrudnienia: imię, nazwisko, miejsce zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w RD nr 5 oraz opublikowane w BIP przez okres min. 3 miesięcy zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.11) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu

12) Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kropidłowska
Data wytworzenia informacji: 2021-11-19 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2021-12-28 14:23