Decyzje nakazujące właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegającym szkodom
Wydział/Jednostka prowadząca
Wydział Klimatu i Środowiska
Wymagane dokumenty
- wniosek o decyzję nakazującą właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom
- dowody na dokonanie zmiany stanu wody na gruncie powodującej szkodliwy wpływ na grunty sąsiednie (fotografie, oświadczenia stron)
Miejsce złożenia dokumentów
- Sekretariat Wydziału
pok. 203, tel. (61) 878 40 53, fax. (61) 878 40 55
Składanie dokumentów podczas stanu epidemii
Opłaty
- Opłata 10,00 PLN
Termin i sposób załatwienia
- 30 dni, a w przypadkach skomplikowanych do 2 miesięcy
Podstawa prawna
Tryb odwoławczy
- odwołanie od decyzji należy składać do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska w terminie 14 dni od jej otrzymania.
Inne informacje
- -
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Hanna Nowak
Data wytworzenia informacji: 2023-01-10 00:00
Opis zmian: aktualizacja treści (Aktualizacja)
Opublikował(a): Hanna Nowak
Data i godzina publikacji: 2023-01-10 14:49