Oferta: ds. rozliczeń podatkowych vat

Data publikacji: 2021-07-12
Nr ref.: FN/118/2021
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń podatkowych vat
Informacje dodatkowe: Miejsce pracy: pl.Kolegiacki 17

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-08-19

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie skonsolidowanych rozliczeń z tytułu podatku VAT Miasta obejmujące czynności dokonywane przez  jednostki budżetowe, samorządowe zakłady budżetowe oraz Urząd Miasta ;
  • kontrola formalna i rachunkowa cząstkowych: ewidencji (rejestrów) zakupu i sprzedaży VAT, informacji podsumowujących rozliczenia VAT i Jednolitych Plików Kontrolnych VAT (JPK_V7M) jednostek objętych scentralizowanym rozliczaniem podatku VAT;
  • sporządzanie zbiorczej informacji podsumowującej rozliczenia podatku VAT oraz Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK VAT Miasta (JPK_V7M);
  • dokonywanie w systemie finansowo-księgowym Wydziału Finansowego ewidencji rozliczeń VAT poszczególnych jednostek ;
  • ewidencjonowanie rozliczeń podatku VAT Miasta z urzędem skarbowym
  • prowadzenie korespondencji w organami podatkowymi w zakresie podatku VAT;
  • opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz zapisów w polityce rachunkowości związanych z podatkiem VAT;
  • przygotowywanie sprawozdań, analiz i prezentacji związanych z rozliczaniem podatku VAT

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe 
  • minimum 2 letnie doświadczenie  związane z rozliczaniem podatku VAT
  • wiedza z zakresu ustawy o podatku od towarów i usług, rachunkowości finansowej i budżetowej, finansów publicznych

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie ekonomiczne     
  • studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego, kursy/szkolenia z zakresu podatku VAT
  • doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z jednostkami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2021-08-19 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2021-08-19 08:50