Oferta: ds. wysyłki akt praw jazdy

Data publikacji: 2005-11-07
Nr ref.: WKM/122/2005
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. wysyłki akt praw jazdy

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-01-06

Zakres podstawowych czynności

- przyjmowanie i weryfikacja wniosków dot. wydania praw jazdy, pozwolenia i międzynarodowego prawa jazdy
- wprowadzanie danych kierowców do ewidencji komputerowej, przygotowywanie zamówień na wykonanie ww. dokumentów i ich wysyłka do PWPW
- wydawanie praw jazdy i międzynarodowych praw jazdy
- prowadzenie kartoteki i archiwum akt kierowcy

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, politologia
- roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- znajomość przepisów Ustawy Prawo o ruchu drogowym
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • życiorys
  • list motywacyjny
  • kserokopie świadectw pracy
  • kserokopie dyplomów ukończenia studiów
  • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

WK_2.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru ()
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-01-06 08:28