Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2005-11-07
Nr ref.: WKisz/121/2005
Wydział: Wydział Kultury
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-01-06
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z rejestracją i wysyłką korespondencji, obsługa poczty elektronicznej, wykonywanie czynności kancelaryjnych niezbędnych dla prawidłowego działania wydziału
- udzielanie informacji klientom wydziału
- prowadzenie rejestrów skarg i wniosków oraz rejestru miejskich instytucji kultury
- prowadzenie ewidencji umów cywilnoprawnych zawieranych przez wydział
- sporządzanie protokołów z narad wydziałowych i kontrola terminowości realizacji przyjętych zadań
- prowadzenie zaopatrzenia materiałowego wydziału oraz spraw związanych z inwentaryzacją wydziału
- prowadzenie ewidencji księgozbioru wydziałowego i jego aktualizacja
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - administracja
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu lub w jednostkach administracji publicznej
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
- umiejętność redagowania pism
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu, klienta
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach kultury
Wymagane dokumenty
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralnosci za przestepstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-01-06 08:39