Oferta: ds. ubezpieczeń społecznych

Data publikacji: 2022-01-17
Nr ref.: OR/18/2022
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. ubezpieczeń społecznych
Informacje dodatkowe: ODDZIAŁ SPRAW PRACOWNICZYCH

Data rozstrzygnięcia oferty

2022-02-09

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatkowych, ubezpieczeń zdrowotnych, społecznych, w tym m.in.:

-           obliczanie wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków: chorobowych, wypadkowych i opiekuńczych (ustalanie: prawa do zasiłku, rodzaju absencji, podstawy naliczania)

-           prowadzenie dokumentacji zasiłkowej  - karty zasiłkowe, wnioski do zasiłków opiekuńczych, wystawianie wniosków w sprawie przyznania świadczenia rehabilitacyjnego, wystawianie druków Z-3 dla ZUS-u

-           przygotowywanie zaświadczeń o okresach nie składkowych dla pracowników, z którymi Urząd  rozwiązuje stosunek pracy

-           przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp-7 dla potrzeb ustalenia kapitału początkowego oraz dla byłych pracowników Urzędu  i osób ze zlikwidowanych zakładów

-           naliczanie podatku od osób fizycznych dla pracowników Urzędu, sporządzanie rocznego rozliczenia -deklaracji PIT 4 R

-           sporządzanie rozliczeń pobranych zaliczek od wynagrodzeń, od zasiłków z ubezpieczeń społecznych i innych wypłat, przekazywanie zaliczek na konto Urzędu Skarbowego

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy w działach płacowych
  • znajomość zasad naliczania wynagrodzenia chorobowego, zasiłków chorobowego, macierzyńskiego, opiekuńczego
  • wiedza z zakresu zasad naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych od umowy o pracę
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z wynagrodzeniem z umowy o pracę
  • umiejętność analitycznego myślenia, poszukiwania rozwiązań w powierzonym obszarze oraz współpracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • kursy z zakresu: ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, kadry/płace
  • studia podyplomowe - kadry/płace
  • doświadczenie w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi programu Płatnik

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze
  • kontakt z pracownikami i instytucjami
  • rodzaj pracy wymaga dużej skrupulatności i dokładności
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • miejsce pracy - pl. Kolegiacki 17
  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2022-02-09 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2022-02-09 08:58