Oferta: ds. zbiegów i ewidencji

Data publikacji: 2022-11-07
Nr ref.: PO/255/2022
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. zbiegów i ewidencji
Informacje dodatkowe: Oddział Egzekucyjny

Data rozstrzygnięcia oferty

2022-11-28

Zakres podstawowych czynności

1. Zadania w zakresie zbiegów egzekucji:

  • przygotowywanie projektów adnotacji w sprawie zbiegu egzekucji, pism oraz dokumentacji celem przekazania ich do innych organów egzekucyjnych w związku ze zbiegiem egzekucji
  • przygotowywanie wezwań do innych organów egzekucyjnych do przekazania adnotacji w sprawie zbiegu
  • wyjaśnianie z dłużnikami zajętych wierzytelności kwestii istnienia zbiegu egzekucji
  • rozliczanie wpłat dokonanych na rachunek Oddziału Egzekucyjnego

2. Współpraca z wierzycielami:

  • przyjmowanie i sprawdzanie tytułów wykonawczych/adnotacji ADN-1 pod kątem formalno-prawnym, wprowadzanie ich do systemu informatycznego oraz podział i rozdział na rejony egzekucyjne
  • współdziałanie w toku egzekucji z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi oraz udzielanie informacji wierzycielom o stanie prowadzonego postępowania egzekucyjnego
  • ewidencjonowanie czynności egzekucyjnych w systemie informatycznym

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość przepisów Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej, Instrukcji kancelaryjnej
  • doświadczenie w administracji publicznej lub w sektorze usług finansowo-bankowych
  • samodzielność, asertywność i odporność na stres

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne, finanse, rachunkowość, prawo, administracja
  • studia podyplomowe w zakresie podatków lub egzekucji administracyjnej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul. Słowackiego, Poznań
  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wpływ na zasoby Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PO_255_2022.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2022-11-28 00:00
Opis zmian: PO/255/2022 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2022-11-28 10:35