Oferta: ds. wydawania dowodów osobistych

Data publikacji: 2005-11-04
Nr ref.: WSO/119/2005
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania dowodów osobistych
Informacje dodatkowe: Praca na 0,5 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2005-12-20

Zakres podstawowych czynności

- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów oraz rejestracja wniosków o wydanie dowodu osobistego
- Przyjmowanie do systemu SOO dowodów otrzymanych pocztą specjalną z Centrum Personalizacji Dokumentów
- Wydawanie i rejestracja zaświadczeń o utracie dowodu osobistego

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, politologia, ekonomia
- roczny staż pracy
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • życiorys
  • list motywacyjny
  • kserokopie świadectw pracy
  • kserokopie dyplomów ukończenia studiów
  • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

dok nr 6- wso.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: info o naborze
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2005-12-20 09:03