Oferta: ds. ewidencji ludności

Data publikacji: 2020-07-27
Nr ref.: SOUK/107/2020
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. ewidencji ludności

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-09-03

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
  • aktualizacja rejestru mieszkańców oraz zamieszkania cudzoziemców
  • rejestracja danych w rejestrze PESEL
  • aktualizacja rejestru wyborców
  • prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
  • obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie co najmniej średnie
  • minimum 3 lata stażu pracy przy wyksztalceniu średnim
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
  • wiedza z zakresu postępowania administracyjnego, rejestru wyborców, ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych
  • skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
  • bardzo dobra umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi programu SRP Źródło
  • wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Miejsce pracy: ul. Libelta 16/20

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu ładu administracyjnego w Mieście
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_107.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2020-09-03 13:04