Oferta: ds. budżetu wydziału i realizacji wydatków jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2020-01-22
Nr ref.: WJPM/13/2020
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. budżetu wydziału i realizacji wydatków jednostek pomocniczych

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-02-19

Zakres podstawowych czynności

  • opracowywanie budżetu zadaniowego Wydziału
  • realizacja wydatków dotyczących obsługi administracyjno-kancelaryjnej osiedli oraz zadań przekazanych przez osiedla do realizacji Wydziałowi, w tym:

- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych,

- przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych,

- opisywanie faktur,

- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań

  • zlecanie organizacjom pozarządowym i innym uprawnionym podmiotom realizacji zadań publicznych w procedurze tzw. "małych grantów"
  • zadania związane z ewidencjonowaniem, przemieszczaniem, likwidacją oraz inwentaryzacją mienia będącego na stanie Wydziału i osiedli

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, finansów publicznych oraz zamówień publicznych
  • umiejętność redagowania pism, umów i sprawozdań
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • kierunki studiów: ekonomiczne, administracja
  • doświadczenie w pracy związanej z finansami publicznymi, zamówieniami publicznymi

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WJPM_13_2020.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: info o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2020-02-19 11:09