Oferta: ds. administracji bezpieczeństwem danych

Data publikacji: 2020-02-19
Nr ref.: ZOU/34/2020
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. administracji bezpieczeństwem danych
Informacje dodatkowe: praca na 0,1 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-03-09

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów zgłoszeń przetwarzanych zbiorów danych osobowych w Wydziale do Inspektora Danych Osobowych (IOD)
  • udział w zapewnieniu zabezpieczeń technicznych dotyczących bezpieczeństwa informacji
  • weryfikacja przestrzegania zasad bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych przez pracowników wydziału
  • obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji i ochroną danych osobowych
  • administrowanie zawartością dysku wydziałowego
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z użytkowaniem aplikacji dedykowanych do obsługi zadań wydziału
  • współpraca z Wydziałem Informatyki w zakresie dostępów i uprawnień

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - informatyka, elektrotechnika, elektronika, telekomunikacja
  • co najmniej czteroletni staż pracy, w tym minimum dwa lata w obszarze związanym z nadzorowaniem i rozwijaniem  oprogramowania systemowego i narzędziowego
  • znajomość zasad ochrony danych i bezpieczeństwa informacji
  • szkolenia/kursy/studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność programowania
  • studia podyplomowe - administracja
  • doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
  • Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_ZOU_34_2020.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2020-03-09 09:28