Oferta: ds. nadzoru inwestorskiego

Data publikacji: 2020-07-03
Nr ref.: ZOU/95/2020
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. nadzoru inwestorskiego
Informacje dodatkowe: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-08-07

Zakres podstawowych czynności

  • planowanie robót budowlanych, w tym tworzenie harmonogramów prac remontowych
  • sporządzanie kosztorysów i projektów budowlanych
  • nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów obiektów
  • prowadzenie nadzoru nad usuwaniem awarii
  • udział w przeglądach obiektów budowlanych i ocena ich stanu technicznego
  • uczestniczenie w komisjach odbioru robót budowlanych
  • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • współpraca z brokerem ubezpieczeniowym w zakresie zgłaszania szkód

Wymagania obowiązkowe

  •  wykształcenie wyższe
  • uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
  • co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą inwestycji lub remontów
  • znajomość prawa budowlanego 
  • znajomość Katalogu Nakładów Rzeczowych i  umiejętność kosztorysowania w programie NORMA
  • umiejętność czytania dokumentacji budowlanej, projektowej i technicznej
  • umiejętność obsługi programu AutoCad i pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowisku kierownika projektu
  • doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi  

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • możliwe wykonywanie czynności na wysokości powyżej 3 m
  • praca administracyjna przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_95_20.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2020-08-07 12:51