Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2020-06-24
Nr ref.: ZOU/87/2020
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-08-07

Zakres podstawowych czynności

  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów w zakresie udzielania informacji o funkcjonowaniu urzędu
  • dystrybucja nieodpłatnych materiałów promocyjnych, wywieszanie ogłoszeń, komunikatów, plakatów, obwieszczeń
  • sporządzanie ewidencji, analiz i raportów, dotyczących funkcjonowania punktu informacyjnego
    udostępnianie informacji publicznej
  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, m.in.:
  • przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, prowadzenie ewidencji, dokonywanie elektronicznej rejestracji  

Wymagania obowiązkowe

· wykształcenie minimum średnie - administracja, ekonomiczne
· co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klienta
· komunikatywna znajomość j. angielskiego
· bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
· znajomość Instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego, Kodeksu postępowania administracyjnego

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kancelarii lub usługami pocztowymi 
  • wykształcenie wyższe

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna głównie przy komputerze
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_ZOU_87_20.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2020-08-07 11:23