Oferta: ds. dodatków mieszkaniowych

Data publikacji: 2005-11-04
Nr ref.: WZiSS/118/2005
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. dodatków mieszkaniowych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do konca 2006r

Data rozstrzygnięcia oferty

2005-12-19

Zakres podstawowych czynności

- Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego i specjalnego dodatku mieszkaniowego (w tym przyjmowanie wniosków od osób niepełnosprawnych w miejscu ich zamieszkania)
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o przyznanie dodatku mieszkaniowego i specjalnego dodatku mieszkaniowego
- Współdziałanie w sprawach naliczania dodatków z dysponentami lokali mieszkalnych na terenie miasta Poznania
- Prowadzenie korespondencji i rejestrów realizowanych spraw

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, prawo, nauki społeczne, ekonomia
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
- wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

- Znajomość zagadnień dotyczacych przepisów prawa lokalowego
- Doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta

Wymagane dokumenty

  • życiorys
  • list motywacyjny
  • kserokopie świadectw pracy
  • kserokopie dyplomów ukończenia studiów
  • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6-info o naborze wziss.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: info o naborze ()
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2005-12-19 16:18