Oferta: ds. realizacji inwestycji i nadzoru małej architektury

Data publikacji: 2020-10-17
Nr ref.: ZZM.OA/1100-6/2020
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. realizacji inwestycji i nadzoru małej architektury

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-12-31

Zakres podstawowych czynności

1.1   Przygotowanie harmonogramów, zakresów prac i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych obiektów oraz bieżące nadzorowanie zgodności realizacji z planami rzeczowymi i finansowymi.

1.2   Bieżące sprawdzanie terminowości, jakości prac i stosowanych materiałów oraz zakresu rzeczowego dla nadzorowanych prac na podległych terenach zieleni.

1.3   Kontrola rzetelności oraz zgodności merytorycznej i formalnej z zawartymi umowami dla dokumentów rozliczeniowych sporządzanych przez wykonawców.

1.4   Dokonywanie wpisów w dziennikach budowy dla robót remontowych i inwestycyjnych wraz z odnotowywaniem wszystkich faktów mających znaczenie na ocenę przebiegu prac na obiekcie.

1.5   Uzgadnianie konieczności prowadzenia prac dodatkowych po akceptacji kierownika oddziału.

1.6   Współpraca z jednostkami czasowo zajmującymi podległy teren dla minimalizacji ingerencji i przywrócenia stanu pierwotnego.

1.7   Przyjmowanie zgłoszeń interwencyjnych dotyczących konserwowanych i obsługiwanych terenów zieleni miejskiej.

1.8   Przygotowanie dokumentów, pism, postanowień i decyzji w sprawach związanych merytorycznie z nadzorowanymi terenami zieleni /remonty, inwestycje/.

1.9   Organizowanie wizji lokalnych w terenie z ewentualnym udziałem innych jednostek i osób uczestniczących w postępowaniu oraz dokonywanie oceny ingerencji i egzekwowanie przywrócenia stanu pierwotnego.

1.10 Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji robót budowlanych prowadzonych zadań z zakresu zieleni miejskiej.

1.11 Kontrola stanu technicznego urządzeń na podległych obiektach oraz ustalanie po akceptacji kierownika oddziału niezbędnych napraw i remontów.

1.12 Współpraca z właściwymi merytorycznie jednostkami Urzędu Miasta.

1.13 Analizowanie i składanie zapotrzebowania na zadania inwestycyjno - remontowe i bieżące realizowane przez Zarząd na lata następne w zakresie realizacji zieleni.

1.14 Przygotowanie materiałów do sprawozdań z działalności ZZM w wyznaczonych przez jednostkę nadrzędną terminach.

1.15 Przygotowywanie materiałów i stosowanie właściwych przepisów przy udzielaniu zamówień zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.

1.16 Udział w posiedzeniach Komisji Przetargowych powołanych przez Dyrektora Zarządu.

1.17 Sprawdzanie prawidłowości opracowanych kosztorysów ofertowych.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie - wyższe mgr inż.
  • Kierunek: budownictwo drogowe, kolejowe, morskie, mostownictwo
  • Specjalność: architektoniczna lub konstrukcji budowlanych
  • Uprawnienia -  do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, kierowania i kontrolowania wytwarzania konstrukcyjnych elementów budowlanych oraz oceniania i badania stanu technicznego w zakresie wszelkich budynków oraz innych budowli.
  • Staż pracy - 5 lat przy nadzorowaniu budowy i robót budowlanych
  • Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej
  • Obsługa komputera - pakiet MICROSOFT OFFICE.

Wymagania dodatkowe

  • Staż pracy - min 2 lata w instytucjach samorządowych na podobnym stanowiskuPrawo jazdy kat. B
    • Obsługa programu do kosztorysowania NORMA
    • Obsługa programu do projektowania AUTO-CAD, ZW-CAD

Wymagane dokumenty

  • Podanie o pracęOświadczenie kandydata o niekaralności.
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie www.zzmpoznan.pl zakładka zobacz więcej - formularze
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
  • Oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczam, o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  • Aktualne zaświadczenie z Izby Budowlanej.

Inne informacje:

  1. Informację o warunkach pracy na stanowisku pracy:
  • stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym,
  • oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne;
  • charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku; na zewnątrz pomiędzy instytucjami jak i po terenie objętym działalnością ZZM
  • uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy przesłać/dostarczyć w terminie do dnia 
30.10.2020 r. do godziny 15:00 na adres mailowy: kancelaria@zzmpoznan.pl  lub na adres siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w  zaklejonych kopertach oznaczonych imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. realizacji inwestycji i nadzoru małej architektury ".

Informacja o wyniku naboru

5. wynik rekrutacji - negat..pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 26 kwietnia 2016
(Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej
z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/; 

2)    dane kontaktowe do inspektora ochrony danych:

iod@zzmpoznan.pl, tel. 618608500;

3)    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego
i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008
o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z póź. zm.

4)    Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.

5)    Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

6)    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;

7)    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8)    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3;

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Joanna Godawa
Data wytworzenia informacji: 2020-11-17 00:00
Opis zmian: wynik procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Joanna Godawa
Data i godzina publikacji: 2021-12-31 08:18